stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 28830
  • 24 بهمن 1394 - 11:56
4

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی‌کاربردی

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تشریح جزئیات پذیرش داوطلبان دانشگاه علمی‌کاربردی گفت: مهلت ثبت‌نام برای شرکت در دوره‌های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی تا پایان امروز است.

قلم | qalamna.ir :
حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با فارس، گفت: ثبت‌نام برای شرکت در پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org از چهارشنبه ۱۴ بهمن ماه آغاز شده است و با درنظر گرفتن مهلت تمدید شده امروز شنبه ۲۴ بهمن‌ماه پایان می‌یابد.
 
وی با بیان اینکه داوطلبان که تمایل به ثبت‌نام دارند باید تا پایان امروز برای ثبت‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه کنند، افزود: دفترچه راهنمای ثبت‌نام  و اطلاعیه سازمان سنجش درباره شرایط عمومی و اختصاصی و نحوه ثبت‌نام برای پذیرش در این دوره‌ها بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و ظرفیت پذیرش در این دوره‌ها ۳۰۵ هزار و ۳۳۲ نفر است که ۱۶۱ هزار و ۶۱۹ نفر از داوطلبان آزاد و ۱۴۳ هزار و ۷۱۳ نفر از شاغلان پذیرش می‌شوند.
 
توکلی ادامه داد: تعداد کل رشته محل‌ها ۴ هزار و ۶۳۳ نفر است که پذیرش ۴ هزار و ۶۱۰ کد رشته محل به روش متمرکز و ۲۳ کد رشته محل هم نیمه‌متمرکز است.
 
به گفته مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، تا ۸ صبح امروز ۸۹ هزار و ۴۸۹ داوطلب برای شرکت در پذیرش در این دوره‌ها ثبت‌نام کردند.
 
* ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه علمی کاربردی
 
همچنین مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت‌نام برای شرکت در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی ۱۳۹۴ از یکشنبه ۱۸ بهمن ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org آغاز شده است و  امروز شنبه ۲۴ بهمن ماه پایان می‌یابد. 
 
وی با بیان اینکه تا ۸ صبح امروز۳۷ هزار و ۴۴۴ نفر برای ثبت‌نام در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه علمی‌کاربردی اقدام کرده‌اند، افزود: داوطلبان باید دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح مندرج در اطلاعیه‌ای که بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است، باشند و داوطلبان باید در مهلت مقرر به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به دریافت دفترچه راهنما از سایت سازمان سنجش اقدام کنند.
 
توکلی گفت: داوطلبان پس از مطالعه دفترچه راهنما و اطلاعیه منتشره سازمان سنجش در صورت واجد شرایط بودن باید ۲۰۰ هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام به وسیله کارت‌های عضو شبکه شتاب پرداخت کنند.
هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.