stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 28772
  • 23 بهمن 1394 - 22:10
2

بادامچی: میخواهد اصلاح طلبان باشند اما تعیین کننده نباشند!

بادامچی: میخواهد اصلاح طلبان باشند اما تعیین کننده نباشند!

در شرایط بحرانی امروز جامعه باید سیاست ورزی کنیم، سیاست ورزی یعنی دیدن تحولات جامعه، دیدن ناامیدی هایی همچون عدم ثبات اقتصادی و شغلی، نگرانی های زیست محیطی، مشکلات خانوادگی و بی ثباتی سیاست گذاری ها/ امور کلیدی کشور در دست افرادی با سنین متوسط بالای هفتاد سال است و این بسیار خطرناک است، به نخبگان و تحصیلکرده هایمان بی تفاوت نباشیم و نیاز کشور را نادیده نگیریم.

قلم | qalamna.ir :

قلم، محمدرضا بادامچی عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار در گردهمایی سراسری جوانان اصلاح‌طلب که به همت حزب اسلامی کار در حسینیه جماران برگزار شد، با بیان اینکه  در شرایط بحرانی امروز جامعه باید سیاست ورزی کنیم ، گفت:  سیاست ورزی یعنی دیدن تحولات جامعه، دیدن نا امیدی هایی همچون عدم ثبات اقتصادی و شغلی، نگرانی های زیست محیطی، مشکلات خانوادگی و بی ثباتی سیاست گذاری ها .

اهم سخنان بنیان گذار و دبیر جبهه دوم خرداد در ششمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در ادامه می خوانید : 

** در شرایط بحرانی امروز جامعه باید سیاست ورزی کنیم، سیاست ورزی یعنی دیدن تحولات جامعه، دیدن ناامیدی هایی همچون عدم ثبات اقتصادی و شغلی، نگرانی های زیست محیطی، مشکلات خانوادگی و بی ثباتی سیاست گذاری ها

** اقتدار گرایی در ایران شرمنده است، میخواهد اصلاح طلبان باشند اما تعیین کننده نباشند، لذا مسائل اجتماعی امروز ناشی از شکاف بین تندروها و اصلاح طلبان است.

**تندروها پایگاه اجتماعی ندارند اما حاشیه امنیت دارند، میانه روها و اصلاح طلبان پایگاه اجتماعی دارند اما امنیت اجتماعی ندارند. باید بپذیریم که با صحنه گردانی اصلاح طلبان و میانه روها زندگی بهتری خواهیم داشت.

** باید با اتکا به پتانسیل جوانان کشورمان در همه کارها، سیستم و قاعده مندی ایجاد کنیم و آن را در فرهنگ عمومی کشورمان بوجود آوریم.

**آمارهای رسمی نشان میدهد که سالانه ١٨٠ هزارنفر از نخبگان و تحصیل کرده های این مرز و بوم در جستجوی شرایط بهتر، مهاجرت میکنند.
این در حالی است که امور کلیدی کشور در دست افرادی با سنین متوسط بالای هفتاد سال است و این بسیار خطرناک است، به نخبگان و تحصیلکرده هایمان بی تفاوت نباشیم و نیاز کشور را نادیده نگیریم.

 

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.