stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 28754
  • 23 بهمن 1394 - 20:37
3

کواکبیان در حسینیه جماران: مجالس هفتم تا نهم گلی بر سر جوانان نزد/ برخی برای ماندن در مجلس ذائقه ملت را تلخ می‌کنند

کواکبیان در حسینیه جماران: مجالس هفتم تا نهم گلی بر سر جوانان نزد/ برخی برای ماندن در مجلس ذائقه ملت را تلخ می‌کنند

دبیر کل حزب مردم‌سالاری گفت: مجالس سه گانه هفتم، هشتم و نهم در طول ۱۲ سال در بحث ازدواج، سامان دادن اوقات فراغت، تحصیلات، مسکن و دیگر مشکلات و مسائل هیچ گلی به سر جوانان نزده است

قلم | qalamna.ir :

مصطفی+کواکبیانمصطفی کواکبیان در گردهمایی سراسری جوانان اصلاح‌طلب که به همت حزب اسلامی کار در حسینیه جماران برگزار شد، با بیان اینکه بحث بر سر این است که مجالس هفتم، هشتم و نهم برای جوانان چه کارکرده است، اظهار داشت: همچنین این مسئله مد نظر اصلاح‌طلبان است که مجلس دهم که می‌بایست در پی یک خانه‌تکانی اساسی تشکیل شود، برای جوانان چه خواهد کرد؟

او گفت: اجمالا باید بگوییم مجالس سه گانه هفتم، هشتم و نهم در طول ۱۲ سال در بحث ازدواج، سامان دادن اوقات فراغت، تحصیلات، مسکن و دیگر مشکلات و مسائل هیچ گلی به سر جوانان نزده است و عجیب این است که مدعی همه چیز هم هستند و عجیب‌تر اینکه فکر می‌کنند می‌توانند با بداخلاقی ذائقه ملت را تلخ کرده تا در خانه ملت بمانند و باز عجیب‌تر اینکه اصلاح‌طلبان را ضد انقلاب می‌دانند.

کواکبیان خطاب به آنها که به اصلاح‌طلبان انگ می‌زنند، متذکر شد: اصلا شما بیخود می‌کنید که می‌گویید اصلاح‌طلبان ضد انقلاب هستند، این انقلاب از آن ما است و در جریان پیروزی انقلاب این ما بودیم که در متن انقلاب حضور داشتیم و خودم شخصا در همین مکان بار‌ها به همراه بسیاری از همین نیروهای اصلاح‌طلب خدمت امام رسیدیم.

دبیر کل حزب مردم سالاری در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر لزوم پافشاری بر اهداف بلند مدت، یادآور شد: اصلاحات پروژه نیست، پروسه است. یک رویکرد و روند است که باید تداوم یابد و با وجود اینکه ما از ردّصلاحیت سید حسن خمینی و همچنین اصلاح‌طلبان ناراحتیم، اما چاره‌ای جز ماندن در صحنه نداریم.

او بار دیگر با اشاره به عملکرد مجالس هفتم، هشتم و نهم خاطر نشان کرد: شما ۱۲ سال در مجلس جا خشک کرده‌اید و حالا وقت آن شده کمی بیرون باشید تا شاید چیزهایی یاد بگیرید و اوضاعتان بهتر شود.

کواکبیان تصریح کرد: انتخابات‌های گذشته به روشنی نشان داده که اگر در تهران و شهرهای بزرگ بالای ۶۰ درصد مشارکت وجود داشته باشد و مردم به صحنه بیایند حتی یک نفر از این اصولگرایان رای نخواهند آورد.

دبیر کل حزب مردم‌سالاری ادامه داد: ما برنامه‌های مختلفی برای جوانان در نظر داریم که قصد داریم به دور از شعارهای انتخاباتی، در صورت کسب اکثریت کرسی‌های مجلس به آن جامه عمل بپوشانیم.

کواکبیان در پایان اعلام کرد: ما در اهمیت دادن به جوانان در سال‌های اخیر کوتاهی کرده‌ایم و می‌خواهم به یادتان بیاورم که شهید تندگویان در ۲۸ سالگی به وزارت نفت رسید و رئیس دولت جنگ نیز تنها ۳۲ داشت که چنین مسئولیت مهمی را برعهده گرفت و با سربلندی به انجام رساند.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. مجلس ششم حتما از نظر آقایان خوب بود !!!!!۱۱

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.