stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 28481
  • 20 بهمن 1394 - 19:55
4

“نیرنگ ها، خودخواهی ها و خودسری ها بلای جان ملت ایران است”

بیانیه حزب اعتماد ملی به مناسبت ۲۲ بهمن را در ادامه می خوانید:

قلم | qalamna.ir :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

إِلَّا الَّذِینَ صَبَرُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ أُولَئِکَ لَهُمْ مَغْفِرَهٌ وَأَجْرٌ کَبِیرٌ(هود/۱۱)
ملت شریف ایران و آزادیخواهان جهان
سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در پیش روست . انقلابی که با ندای حق طلبی و آزادیخواهی ملت ایران و رهبری بی همتای امام (قدس سره شریف ) به سرمنزل مقصود رسید.شعار انقلاب : استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی بود واراده ملت و امام در دو واژه خلاصه شد ” جمهوری اسلامی ” نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد .انقلاب پیروز شد . نظام جمهوری اسلامی به بار نشست . سی و شش سال از آن پیروزی گذشت . اشک ها و لبخندهای بسیاری بر گونه هایمان آمد و رفت . خون دلها خورده شد . سختی ها و مصیبت ها و پیروزی های بسیاری بر سرمان گذشت .مکر و نیرنگ های خارجی و داخلی بسیاری بر سر ملت بارید و ملت رشادتها و جان فشانیها کرد .خون ها و شهیدها داده شد. اما نهضت همچنان باقیست ، انقلاب زنده است ، ملت از پای ننشسته است ، پیروزی ازان ملت است.
آفت ها و نیرنگها ، خودخواهی ها و خودسری ها و خودزنی ها ، تفرقه ها و تندروی ها بلای جان این ملت است و حضور ملت آگاه در صحنه درمان بی همتای همه مشکلات و مصیبت هاست . این انقلاب مال ملت است . این انقلاب دستاورد عظیم ملت چند هزارساله ایران به رهبری امام امت است . این انقلاب صاحبی جز ملت ایران ندارد. درمان درد ملت خود ملت و حضور ملت در همه صحنه هاست . بدون حضور ملت این انقلاب و این نظام جز به دامان نا اهلان و نامحرمان راه به جایی نخواهد داشت.
اکنون پس از سالها تحریم اقتصادی و به همت دولت تدبیر و امید پیروزی ارزشمند دیگری نصیب مردم شده است . از یک سو حق ملت ایران برای برخورداری از انرژی هسته ای توسط قدرت های جهانی به رسمیت شناخته شده و از سوی دیگر تحرم های سنگین اقتصادی علیه ایران اسلامی برداشته شده است . اگرچه دشمنان داخلی و خارجی از هیچ تلاشی برای کوچک شماری این پیروزی و تبدیل آن به شکست برای ملت فروگذار نمی کنند .اما این پیروزی ازان ملت است و ملت ایران با همه وجود از آن حراست و پاسداری خواهد کرد .
حال به میمنت سالروز پیروزی انقلاب و همچنین پیروزی تیم مذاکره هسته ای دولت تدبیر و امید و شکوه انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان ، امید و انتظار از مسئولین نظام این است که کام ملت ایران را با رفع حصر دو تن از یاران دیرین امام و فرزندان برومند انقلاب اسلامی و آزادی زندانیان سیاسی که در پی سوء تفاهم های بعد از انتخابات ریاست جمهوری دوره قبل دستگیر شده اند شیرین تر کند .
ملت ایران این انقلاب و این پیروزی ها ازان شماست و بر شماست که با حضور خود در صحنه ۲۲ بهمن و نیز انتخابات از دستاورد عظیم ملت پاسداری کنید .
حزب اعتماد ملی ضمن تبریک پیروزی های ملت شریف ایران به پیشگاه مردم و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و همه مسئولین نظام خواستار حضور عموم ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش روست تا یک بار دیگر میثاق آزادیخواهی و استقلال طلبی انقلاب اسلامی ایران در جهان طنین افکن شود .

 

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.