stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 28422
  • 20 بهمن 1394 - 11:47
0

فرمانده کل ارتش فرا رسیدن دهه فجر را تبریک گفت

همزمان با ایام دهه فجر و سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی؛ امیر سرلشکر عطاءالله صالحی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی این ایام را به رهبر انقلاب ، آحاد ملت ایران، کارکنان ارتش و خانواده‌های آنان تبریک گفت.

قلم | qalamna.ir :

سرلشکر ستاد عطاء الله صالحی - ارتشمتن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجرِ و لَیالٍ عَشْر…». دهه مبارک فجر، تجلی شکوه‌مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‌ای زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و صدای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جهانیان طنین‌انداز کرد.

بهمن ۵۷ روز نجات ملت ایران از چنگال طاغوتیان زمان و روز آشکار شدن نعمت بزرگ الهی، یعنی، استقلال و آزادی بود. روزی که در آن نظام پوسیده ستمشاهی فرو ریخت و ریشه‌های فاسد دودمان سیاه پهلوی از این کشور اسلامی کنده شد.

یادآوری یوم الله ۲۲ بهمن؛ یادآوری رشادت‌ها، فداکاری‌ها و شهادت طلبی‌های ملتی منسجم، خداجوی و پیرو ولایت می‌باشد که توانست تحت رهبری و هدایت حضرت امام خمینی (ره) و با بهره گیری از دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند و بار دیگر نقش تاریخی و بی‌مانند خود در اعتلای فرهنگ و تمدن اسلامی را تجدید نماید.

حال که ایمان به خداوند متعال، رهبری امام خمینی (ره)، زعامت ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اتحاد و همبستگی همه اقشار ملت و استقامت و پایداری در راه خدا؛ باعث پیروزی و استحکام ارکان انقلاب اسلامی شده پس باید بیدار بود تا دوباره دشمنان سیلی خورده اسلام با استفاده از ایجاد اختلاف بین مردم به ویژه در این برهه حساس که انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را پیش رو داریم سعی در باز کردن راه نفوذ و سلطه خود نداشته باشند.

فرزندان غیور و همیشه هوشیار ملت در ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز همچون گذشته به پای انقلاب خود ایستاده‌اند و آماده دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلابی هستند که با ایثار و از خودگذشتگی هزاران شهید به خون خفته به بار نشسته است.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر ستاد عطاء الله صالحی

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.