stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 28385
  • 19 بهمن 1394 - 20:10
1

تندروها تحمل حضور حداکثری مردم را ندارند!/ مردم مثل سال ۹۲ سر صندوق‌های رای به تندروها پاسخ می‌دهند

تندروها تحمل حضور حداکثری مردم را ندارند!/ مردم مثل سال ۹۲ سر صندوق‌های رای به تندروها پاسخ می‌دهند

علیرغم اینکه فکر می کردند فاتحه جریان اصلاحات خوانده شده است اما اصلاحات همچنان سر پا و فعال است، اما ظاهرا بنا نیست تندروها درس بگیرند. در شرایطی که حضور حداکثری مردم الزام است، تحمل ندارند./ اصلاح‌طلبان همیشه یار و یاور انقلاب بوده‌اند، چون جریان اصلاحلات جریان اصیل انقلاب است و هیچگاه با نظامی که در تشکیل آن سهم اصلی را داشته در نیفتاده است چراکه این نگاه راهبردی اصلاحات است، بنابر این تحت هر شرایطی باید حضور داشت.

قلم | qalamna.ir :

حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا در همایش امروز حزب اعتماد ملی که در موسسه الهادی برگزار شد، با بیان اینکه ایام خاطره‌انگیر دهه فجر اسلامی و پایان روزهای سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب همه شخصیت‌های محترم تبرک می‌گویم، اظهار داشت: در غیاب دبیر کل حزب اعتماد ملی ضمن خوشامدگویی به مهمانان عزیز و جبهه منسجم خط امام تاکید می‌کنم که هر مشکلی در دهه‌های اخیر پدید آمده، ناشی از فقدان روحیه تحزب‌گرایی و نبودِ تشکل‌های سیاسی قدرتمند فراگیر بوده است که همواره اقتدارگرایان مانع پیداش آن بوده‌اند، اما حزب اعتماد ملی در دوره غربت ولادت یافت و در اوج مظلومیت به حیات سیاسی خود ادامه داد.

او تصریح کرد: اصلاح‌طلبان همیشه یار و یاور انقلاب بوده‌اند، چون جریان اصلاحلات جریان اصیل انقلاب است و هیچگاه با نظامی که در تشکیل آن سهم اصلی را داشته در نیفتاده است چراکه این نگاه راهبردی اصلاحات است، بنابر این تحت هر شرایطی باید حضور داشت.

منتجب‌نیا گفت: مردم مثل سال ۹۲ سر صندوق‌های رای به تندروها پاسخ می‌دهند.

او تاکید کرد: علیرغم اینکه فکر می کردند فاتحه جریان اصلاحات خوانده شده است اما اصلاحات همچنان سر پا و فعال است، اما ظاهرا بنا نیست تندروها درس بگیرند. در شرایطی که حضور حداکثری مردم الزام است، تحمل ندارند.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با بیان اینکه ما به حضرت ولی عصر (عج) شکایت نموده‌ایم و از ایشان دادخواهی می‌کنیم، گفت: در دهه فجر جمله امام راحل را یادآور می‌شویم که نگذارید انقلاب به دست نامحرمان و دین به دنیا فروشان بیوفتد.

منتجب نیا ادامه داد: اگر رد صلاحیت یاران و فرزندان امام و تایید صلاحیت همه اصولگرایان را ببینیم، لزوم حضور اصلاح طلبان بسیار مهمتر می‌شود.

او با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی بر پایه قانون اساسی و شرع مقدس استوار است، افزود: روسای قوای سه‌گانه نسبت به اجرای قانون اساسی سوگند خورده‌اند؛ این در حالیست که اکثر رد صلاحیت شدگان متهم به بی‌اعتقادی شده‌اند و دستگاه‌های نظارتی خود را موظف به بیان ادله محکمه پسند نمی‌دانند، اینجانب از طرف خود و سایر رد صلاحیت شده‌ها از روسای قوا به ویژه رئیس قوه قضائیه می‌خواهم چندین دادگاه برای احقاق حقوق داوطلبان تشکیل شود و آن را رسما اعلام کند تا برای همیشه روند هتک حیثیت افراد زبده و نخبگان خاتمه یابد. همچنین شعبه‌ای در دادسرای روحانیت جهت دریافت شکایت علما و روحانیونی که برای خبرگان ثبت‌نام کرده و متهم به شراب‌خواری و قماربازی شده‌اند، اختصاص یابد.

این فعال اصلاح‌طلب ادامه داد: از رهبر انقلاب تقاضا دارم گروهی از افراد مورد وثوق و بی‌طرف جهت دریافت شکایات و مستندات در خصوص روند تایید و رد صلاحیت‌ها تعیین کنند.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی افزود: با اینکه اکثریت چهره‌های اصلاح‌طلبان به نوعی رد شده و بسیاری از حوزه‌ها فاقد چهره رای‌آور است و بیشتر افراد ضعیف تایید صلاحیت شده‌اند، اما ما اصلاح‌طلبان چاره‌ای جز حضور فعال و تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات نداریم و می‌بایست چهره‌های شاخص خود را با رای بالا به مجلس بفرستیم تا نشان دهیم ملت علیرغم بی‌مهری‌ها با تمام قوا در میدان حاضر شده تا راهی را برای ورود نا‌اهلان و نامحرمان نگذارد.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.