stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 28123
  • 16 بهمن 1394 - 11:35
0

متن اصلی قراردادهای نفتی به مجلس رفت

به درخواست نمایندگان مجلس شورای اسلامی کارگروهی در مرکز پژوهش های مجلس با هدف بررسی مدل جدید قراردادهای نفتی تشکیل شده است.

قلم | qalamna.ir :

به درخواست نمایندگان مجلس شورای اسلامی، کارگروهی در مرکز پژوهش های مجلس با هدف بررسی مدل جدید قراردادهای نفتی تشکیل شده است که تا دو ماه آینده نتیجه بررسی های خود را در قالب گزارش به نمایندگان مجلس ارائه کند.

تسنیم، با توجه به اینکه در حال حاضر کلیه اعضای این کارگروه تعیین نشده است بعد از تکمیل اعضا، کارگروه فعالیت خود را برای بررسی مستندات و متن مدل جدید قراردادهای نفتی آغاز خواهد کرد.

البته تاکنون کارگروه بررسی مدل جدید قراردادهای نفتی مرکز پژوهش های مجلس دو جلسه را با هدف تعیین اعضاء و چگونگی فعالیت کارگروه برگزار کرده است.

وزارت نفت نیز کلیه مستندات – به زبان فارسی و اصلی – و اسناد پشتیبان را که بر اساس آنها مدل جدید قراردادهای نفتی را تدوین کرده است، در اختیار این کارگروه قرار داده است.

هم اکنون نیز متن اصلی مدل جدید قراردادهای نفتی – که به زبان اصلی است و ۱۳۰ صحفه دارد – در حال ترجمه است تا در اختیار کارگروه های تخصصی مرکز پژوهش های مجلس قرار بگیرد.

پیش بینی می شود کارگروه بررسی مدل جدید قراردادهای نفتی مرکز پژوهش تا دو ماه آینده نتیجه بررسی های خود را در قالب گزارش به نمایندگان مجلس ارائه کند.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.