stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 28050
  • 15 بهمن 1394 - 23:50
6

عبور مسی از مرز ۵۰۰ گل

لیونل مسی با هت تریک برابر والنسیا از مرز ۵۰۰ گل حرفه‌ای در دوران بازی خود گذشت تا بعد از کریستیانو رونالدو به این رکورد برسد.

قلم | qalamna.ir :

بارسلونا در دیدار رفت نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا جشنواره گل به راه انداخت و موفق شد والنیسا را با هفت گل از پیش رو بردارد تا صعودش به فینال تقریبا قطعی شده باشد. در این دیدار، لیونل مسی توانست هت تریک کند تا تعداد گل‌های دوران فوتبالش را به عدد ۵۰۱ برساند و آن را از مرز ۵۰۰ بگذراند.

این گل‌ها علاوه بر بازی‌های بارسلونا، شامل تمامی گل‌هایی است که این فوق ستاره فوتبال جهان با پیراهن تیم ملی آرژانتین و بازی برای تیم زیر ۲۰ ساله‌های آرژانتین و تیم المپیک به ثمر رسانده است. دومین گل او در بازی دیشب، چهارصد و سی و پنجمین گلش با پیراهن بارسا محسوب می‌شد.

او همچنین ۴۹ گل در تیم ملی آرژانتین، ۱۴ گل در تیم زیر ۲۰ ساله‌های آرژانتین و ۲۳ گل با تیم المپیک به ثمر رسانده است. پانصد و یکمین گل او بعد از به ثمر رساندن سومین گلش در بازی دیشب، به ثبت رسید.

اکنون مسی امیدوار است که بتواند تعداد گل‌های تیم ملی آرژانتین را به نام خود ثبت کند و همانطور که رونالدو برترین گلزن تاریخ تیم ملی پرتغال است، مسی نیز برترین گلزن آرژانتین شود. این رکورد در حال حاضر در اختیار گابریل باتیستوتا است.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.