stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 278176
  • 28 اسفند 1399 - 0:18
0

آیت‌الله سعیدی از سه جانباز دفاع مقدس تجلیل کرد +تصاویر

آیت‌الله سعیدی از سه جانباز دفاع مقدس تجلیل کرد +تصاویر
قم -تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علیها در آستانه روز جانباز از سه جانباز هشت دفاع مقدس تجلیل کرد.
قلم | qalamna.ir :

آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم در آستانه روز جانباز و میلاد حضرت عباس علیه‌السلام، با حضور در منزل عباس کشکار، حسین حاج آقاجانی و حجت‌الاسلام والمسلمین موسی خطیبی جانبازان هشت سال دفاع مقدس، با آن‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله سعیدی طی سخنانی با بیان اینکه محبت اهل‌بیت علیهم‌السلام اقشار مختلف را گردهم می‌آورد، اضافه کرد: امام حسین علیه‌السلام با شهادت، مقاومت و رشادت خود، پرچم اسلام را سرافراز نگه داشتند و جانبازان دفاع مقدس نیز از ایشان الگوبرداری کردند و با حضور و شجاعت خود در مسیر حب اهل بیت علیهم‌السلام نشان دادند که پای پرچم اهل بیت علیهم‌السلام ایستاده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه برای ماندگاری دین مبین اسلام باید هزینه داده شود، عنوان کرد: عده‌ای همانند حاج قاسم سلیمانی و جانبازان برای دین خدا هزینه می‌کنند اما در نقطه مقابل نیز عده‌ای از کفار و مشرکان نیز علیه اسلام جان می‌دهند.

امام جمعه قم با بیان اینکه ما همیشه باید هوشیار، آگاه و بیدار باشیم، مطرح کرد: بعد از پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله، هیچ امتی چنین موقعیت و افتخاری به خود ندیده است، دشمن ادعا داشت که انقلاب نمی‌تواند به چهل سالگی خود برسد اما اکنون ما درحالی از چهل‌سالگی گذر کرده‌ایم که دشمن درگیر مشکلات مختلف است.

خاطرنشان می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در این دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان قم را همراهی کرد.

انتهای پیام/

  • منبع : آستان حضرت معصومه (س)

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.