stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 277855
  • 27 اسفند 1399 - 12:43
0
در شب چهارشنبه آخر سال؛

۴۵ عملیات اطفاء حریق در سطح شهر قم انجام شده است

۴۵ عملیات اطفاء حریق در سطح شهر قم انجام شده است
قم- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قم با بیان اینکه روز گذشته، ۴۵ عملیات اطفای حریق در قم انجام شده است، گفت: ۸ مصدوم نیز به بیمارستان ها و مراکز درمانی انتقال داده شده اند.
قلم | qalamna.ir :

حمید کریمی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه با بیان اینکه از ساعت ۱۳ و ۴۹ دقیقه روز گذشته تا ۱ بامداد، ۴۵ عملیات اطفای حریق توسط نیروهای آتش نشانی در قم انجام شده است، گفت: در پی این حوادث ۸ مصدوم نیز به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی انتقال داده شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قم با اشاره به اینکه ۵ نفر به صورت سرپایی درمان شده‌اند و ۳ نفر دیگر نیز در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان قم بستری شده‌اند، افزود: عملیات‌های اطفا حریق انجام شده شامل عملیات‌های انفجار مواد محترقه و منفجره بوده است که بر اثر آنها دو جوان ۱۶ و ۱۸ ساله مصدوم شدند که یکی در حال ساخت مواد محترقه در پارکینگ منزل بوده است و بر اثر انفجار و تخریب پارکینگ مصدوم شده و فرد دیگر با افتادن مواد محترقه از جیب لباس باعث مصدومیتش در منزل می‌شود.

وی ادامه داد: یک فرد ۱۲ ساله نیز در پشت بام منزل خودشان با درست کردن آتش، صورتش دچار آسیب‌دیدگی شده بود که توسط خانواده به بیمارستان انتقال داده شده بود.

کریمی در پایان گفت: متأسفانه ۶ خودروی آتش‌نشانی نیز بر اثر پرتاب مواد محترقه و منفجره، چراغ‌های گردون و چراغ جلوی آنها، شیشه و بدنه ماشین دچار آسیب شده است.

انتهای پیام/

  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.