stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 27554
  • 12 بهمن 1394 - 19:58
7

حسین مرعشی: از کاندیداتوری لاریجانی حمایت می کنیم

حسین مرعشی: از کاندیداتوری لاریجانی حمایت می کنیم

ایلنا نوشت: عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت:‌در انتخابات پیش‌رو از کاندیداتوری آقای علی لاریجانی در شهر قم حمایت می‌کنیم.

قلم | qalamna.ir :
حسین مرعشی ظهر امروز در نشستی سیاسی که به مناسبت آغاز دهه فجر در دانشگاه مفید قم برگزار شد، اظهار داشت: در انتخابات پیش‌رو باید نهایت تلاش خود را انجام دهیم تا مردم به صحنه بیایند و البته دغدغه‌هایی برای حضور همه‌جانبه مردم در انتخابات به‌وجود آمده که در تعامل گروه‌های سیاسی با نظام امیدوارم به حل آن هستیم.
 
وی در ادامه سخنان خود گفت: شورای نگهبان دغدغه حفظ نظام و سلامت آن را دارد که این دغدغه محترم است اما ما هم دغدغه‌ای داریم و آن اینکه نظام جمهوری اسلامی همواره و در تمام زمان‌ها کفایت لازم را داشته باشد؛ یعنی ما دغدغه‌ این را داریم که خدایی ناکرده در نبود نیروهای توانمند در بدنه مسئولان نظام ، کفایت لازم وجود نداشته باشد.
 
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قم گفت: در انتخابات پیش‌رو از کاندیداتوری آقای علی لاریجانی در شهر قم حمایت می‌کنیم.
 
عضو حزب کارگزاران با اشاره به رد صلاحیت‌های گسترده اصلاح‌طلبان در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی گفت: ما موضع شورای نگهبان را موضع نظام تلقی نکردیم و از این رو تلاش می‌کنیم تا مشکلات برطرف شود.
 
مرعشی با انتقاد از عملکرد صداوسیما در بررسی زحمات تیم سیاست خارجی کشورمان گفت: این کفران نعمت است که تلویزیون ما اجازه نمی‌دهد کارشناسان بیایند و بگویند چه شد که تحریم‌ها به صورت یکجا برداشته شد.
 
سخنگوی حزب کارگزاران افزود: آقای روحانی با بکارگیری یک تیم کارشناسی قوی در سیاست خارجی و جلب حمایت رهبری و همچنین جلب اعتماد دنیا توانست کار بزرگی را در سیاست خارجی رقم بزند و از این رو باید قدردان این دولت باشیم.
 
وی در پایان با بیان اینکه باید قدر نیروهای کارآمد نظام را بدانیم گفت: واقعا اگر آقایان قالیباف یا جلیلی رئیس‌جمهوری ایران می‌شدند نمی‌توانستند مسئله هسته‌ای ایران را حل کنند و قطعا اگر آقای لاریجانی به عنوان رئیس مجلس در این موضوع ایستادگی نمی‌کرد امثال آقایان کوچک‌زاده، زاکانی و رسایی نمی‌گذاشتند این اتفاق مبارک برای ملت ایران اتفاق بیافتد؛ از این‌رو باید قدر نیروهای کارآمد نظام را بدانیم که البته ممکن است اشکالاتی در همه انسان‌ها باشد.
هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.