stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 275481
  • 27 اسفند 1399 - 12:43
0

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دغدغه‌های مجموعه شهرداری قم است

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دغدغه‌های مجموعه شهرداری قم است
قم -شهردار قم با تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: مجموعه شهرداری قم با توسل به سیره شهدا و با هدف خدمتگزاری به شهروندان تلاش کرده بخشی از کمبودهای شهر را جبران کرده و شهری درشان حرم اهل‌بیت (ع) بسازد.
قلم | qalamna.ir :

دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد امروز در مراسم رونمایی از تندیس شهدای جبهه مقاومت اسلامی که در سالن همایش‌های مجموعه فرهنگی و باغ‌موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به اهمیت بزرگداشت شهدا و فرهنگ شهادت و ایثار اظهار داشت: حیات اسلام مرهون خون شهدا در طول تاریخ بوده است.

وی هشت سال جنگ تحمیلی را لیله‌القدر انقلاب اسلامی خواند و افزود: عصاره این لیله‌القدر فرهنگ ایثار و شهادت بوده و این فرهنگ امنیت امروز ما را تأمین کرده و ادامه انقلاب مدیون این ایثار و شهادت و تضمین‌کننده دوام انقلاب است.

شهردار قم تأکید قرآن کریم را در بیان جایگاه شهدا و صابران یادآور شد و گفت: شعار شهدا و صابران در دین‌داری و حفظ اسلام، پایداری و گسترش فرهنگ عدالت، شجاعت و ایثار بوده است.

وی زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت را در سیره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش موردبررسی قرارداد و تأکید کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت و یادآوری یاد شهدا یکی از عوامل زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

سقاییان نژاد ادامه راه شهدا را منت و هدیه‌ای از طرف شهدا دانست و ابراز کرد: خداوند به همه مدیران و مسئولان و افراد جامعه توفیق ادامه راه شهدا را داده و امیدواریم در این راه خدمت گذار مردم بوده و پرسنل شهرداری تلاش می‌کنند خادمان خوبی برای مردم باشند.

وی سال ۹۹ را سال پربرکتی برای خادمان در شهرداری اعلام و تصریح کرد: مجموعه شهرداری قم با توسل به سیره شهدا و هدف خدمتگزاری به شهروندان تلاش کرده بخشی از کمبودهای شهر را جبران کرده و شهری درشان حرم اهل‌بیت (ع) بسازد.

انتهای پیام/

  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.