stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 275465
  • 27 اسفند 1399 - 12:43
1

سال طلایی مدیریت شهری در اتمام پروژه‌های عمرانی

سال طلایی مدیریت شهری در اتمام پروژه‌های عمرانی
قم -رئیس شورای اسلامی شهر قم سال 99 را سال طلایی مدیریت شهری در اتمام پروژه‌های عمرانی دانست و گفت: اقدامات شهرداری قم و توسعه شهر قابل‌تقدیر بوده و حتی برای زائران و مسافران این تغییرات و توسعه شهر قابل‌توجه است.
قلم | qalamna.ir :

عبدالله جلالی در گفت‌وگو با خبرنگاران ، با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی در چند مرحله، اظهار داشت: امسال مردم شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های زیادی در طول سال بوده و سال طلایی برای مدیریت شهری بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افتتاح ۹۹ پروژه عمرانی در روز مبعث پیامبر اکرم(ص) یادآور شد و افزود: این ۹۹پروژه در حوزه‌های مختلف بوده که مهم‌ترین آن تقاطع غیر هم‌سطح ولی‌عصر(عج) با ویژگی‌های خاص ازلحاظ فنی و موقعیت حمل‌ونقل و ترافیکی است.

جلالی یکی از ویژگی‌های مهم تقاطع غیر هم‌سطح ولی‌عصر(عج) را بیان کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های مهم این پروژه اجرای آن توسط متخصصان و مهندسان سازمان توسعه عمران شهر قم و استفاده از مصالح بومی و ایرانی بوده است.

وی پیاده راه خیابان انقلاب را نیز موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: پیاده راه انقلاب در ادامه رضایت شهروندان و کسبه از اجرای پیاده راه خیابان ارم انجام‌شده و خوشبختانه امروز شاهد ساماندهی نسبی خیابان‌های منتهی به حرم مطهر هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم بوستان حنانه را نیز موردبررسی قرارداد و خاطرنشان کرد: بوستان حنانه و پل ۹ دی باهدف توازن بخشی خدمات و فضای سبز در مناطق مختلف شهری اجرایی شده و امیدواریم شاهد افزایش این توازن در بین مناطق مختلف باشیم.

جلالی مناطق ۲، ۳ و۶ را کم برخوردار دانست و تأکید کرد: این کم برخورداری دلایل بسیاری داشته که یکی از آن عدم فضای کافی است که امیدواریم با همکاری هم ارگان‌های مرتبط به توانمندی این مناطق کمک کنیم.

وی ادامه داد: اقدامات شهرداری قم و توسعه شهر قابل‌تقدیر بوده و حتی زائران و مسافران نیز به این تغییرات و توسعه شهر عکس‌العمل نشان داده و امیدواریم با بازگشایی ۴ معبر اصلی در شهر شاهد ساماندهی بهتر ترافیک نیز باشیم.

  • منبع : شهرداری قم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.