stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 27245
  • 11 بهمن 1394 - 15:05
3

حق شناس: نشر گمانه‌زنی با هدف تخریب افکار عمومی صورت می‌گیرد

حق شناس: نشر گمانه‌زنی با هدف تخریب افکار عمومی صورت می‌گیرد

عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان صحت تایید صلاحیت فهرست۳۰ نفره از اصلاح طلبان را تکذیب کرد و آن را تنها گمانه‌زنی دانست.

قلم | qalamna.ir :

حق شناس

آخر هفته گذشته اخباری ضد و نقیض از فهرست اصلاح طلبانی که تایید شده‌اند منتشر شد تا رسانه‌ها با پیگیری این شایعات، پیگیر بررسی‌های نهایی شورای نگهبان از سوی نامزدهای رد صلاحیت شده باشند. در این بین فهرست ۳۰ نفره ای از نامزدهای اصلاح‌طلب ردصلاحیت شده منتشر شد که از سوی شورای نگهبان تایید شده‌اند.

قلم،  دکتر حق شناس با تکذیب این خبرها این فهرست ۳۰ نفره را غیرمستند و بدون منبع توصیف کرد و گفت: نشر گمانه‌زنی با هدف تخریب افکار عمومی از سوی برخی جریان‌ها و گروه‌ها صورت می‌گیرد.

این نماینده سابق مجلس هفته گذشته پیشنهاد تشکیل جبهه نجات ایران اسلامی را به منظور ائتلاف اصلاح‌طلبان، اصولگرایان معتدل و نامزدهای مستقل و حامیان دولت مطرح کرد.

او در توضیح و توجیه این پیشنهاد گفت که رد‌صلاحیت‌ها به حدی گسترده بوده که ۷۰ نماینده مجلس فعلی که اصول‌گراترین مجلس تاریخ جمهوری اسلامی است ردصلاحیت شده‌اند؛ در نتیجه دور از ذهن نیست برای جلوگیری از آسیب به اصول نظام جمهوری اسلامی چنین جبهه‌ای شکل بگیرد تا افراد اعتدالی وارد مجلس شوند.

حق‌شناس در ادامه افزود: نباید اجازه داد به انقلاب ضربه‌ای وارد شود و هر چهار ضلعی که به آن اشاره کردم باید این امر را مورد توجه قرار دهند. او تصریح کرد: امروز باید فارغ از هر جناح و جریانی در جهت حفظ و صیانت از انقلاب تلاش کرد.

 

¶ گفتنی است علی مطهری نیز که در لیست ابتدایی تایید صلاحیت شده ها نبود در گفت و گویی اعلام کرده است که هنوز از مراجع رسمی تایید صلاحیت خود را نشنیده است اما منابع نزدیک به شورای نگهبان خبر تایید وی را داده اند. حال باید منتظر تصمیم نهایی شورای نگهبان بود که طی سه چهار روز آینده اعلام خواهد شد. ¶

 

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.