stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 27069
  • 11 بهمن 1394 - 10:54
1

قتل قهرمان کشتی با چاقوی پسر مرغ فروش

شاگرد مغازه مرغ‌فروشی که یک ‌ قهرمان کشتی را با چاقوی قصابی به قتل رسانده بود، خودش را به پلیس معرفی کرد.

قلم | qalamna.ir :

ساعت ۲۱ شامگاه سه‌شنبه ششم بهمن‌ماه مأموران کلانتری ۱۰۹ بهارستان از درگیری خونینی در خیابان زرین‌خامه حوالی میدان بهارستان باخبر و راهی محل شدند. مأموران پلیس در محل حادثه با جسد خونین مرد ۳۴ ساله‌ای به نام علی کنار خیابان روبه‌رو شدند که با اصابت چاقو به سینه‌اش به قتل رسیده بود. لحظاتی بعد قاضی ایلخانی، بازپرس ویژه قتل از دادسرای جنایی با تماس تلفنی مأموران کلانتری بهارستان در محل حادثه حاضر شد و به تحقیق پرداخت. نخستین بررسی‌ها نشان داد مقتول که پخش‌کننده مرغ است، لحظاتی قبل درگیری شدیدی با پسر جوانی به نام حسین که کارگر مغازه مرغ‌فروشی است، داشته است. همچنین تحقیقات حاکی از آن بود که مقتول دقایقی قبل قاتل را از جلوی مغازه مرغ فروشی سوار خودروی خود کرده و بعد از پیمودن مسافتی بین آنها درگیری اتفاق افتاده و قاتل هم پس از قتل وی، از محل گریخته است.

جوان، پسر عموی مقتول که موضوع را به پلیس خبر داده بود، گفت: من کنار خیابان بودم که دیدم حسین با خودرواش کنار من توقف کرد. وقتی سوار شدم علی هم داخل خودرو بود که با هم مشاجره می‌کردند. بعد از پیمودن مسافتی علی و حسین از خودرو پیاده و با هم درگیر شدند که ناگهان متهم با چاقوی مرغ فروشی‌اش ضربه‌ای به علی زد و گریخت.

در حالی که جسد مقتول به دستور بازپرس به پزشکی قانونی منتقل شد، مأموران در تحقیقات میدانی دریافتند قاتل فراری مدتی است بعد از پایان خدمتش در مغازه مرغ‌فروشی در خیابان ایران کار می‌کند و شب‌ها هم همانجا می‌خوابد. مأموران وقتی برای دستگیری متهم به مغازه مرغ‌فروشی رفتند، متوجه شدند علی پس از حادثه به مکان نامعلومی گریخته است. در چنین شرایطی مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری قاتل فراری آغاز کردند تا اینکه ساعت ۱۶ روز پنج‌شنبه دو روز بعد از حادثه دریافتند متهم خودش را به مأموران کلانتری باقرآباد قرچک تسلیم کرده است.

متهم صبح دیروز در حالی در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی مورد بازجویی قرار گرفت که پدر و برادر مقتول هم در جلسه بازجویی حضور داشتند.
برادر مقتول به خبرنگار ما گفت: برادرم ورزشکار بود و چندین مقام کشوری و استانی در رشته کشتی دارد. او دو بار مقام اول کشتی کشور را به دست آورد و پنج بار هم مقام استانی داشت. من چندین سال است که در کشتارگاه مرغ کار می‌کنم و برادرم نیز در قسمت پخش مرغ کار می‌کرد. من نمی‌دانم قاتل که از بستگان دور ما است به چه گناهی برادرم را به قتل رساند و متهم علت این درگیری را به ما نمی‌گوید. وی ادامه داد: سال ۶۴ پدر قاتل باغش را در روستایی در حوالی شهرستان میانه به پدر‌ من فروخت که همین موضوع باعث اختلاف کوچکی شد و شاید هم قاتل به همین دلیل دست به قتل زد.

متهم هم در بازجویی‌ها در ادعایی گفت: من پنج سال است در مرغ فروشی کار می‌کنم و پس از پایان خدمت سربازی‌ام دوباره در این مرغ فروشی شروع به کار کردم. شب حادثه در مغازه بودم که مقتول به در مغازه آمد و خواست سوار خودروی او شوم. علی گفت با من کار دارد و من هم از آنجایی که همشهری بودیم و با هم نسبت فامیلی داشتیم، سوار خودرواش شدم و او حرکت کرد. چهارراه خورشید پسر عمویش را که کنار خیابان بود، سوار کرد و بعد به من فحاشی کرد. خیلی ناراحت شدم و نمی‌دانستم برای چه به من فحاشی می‌کند. از او خواستم فحاشی نکند که با هم مشاجره لفظی کردیم و بعد هم من از خودروی او پیاده شدم. بعد از آن بود که او هم پیاده شد و شروع به کتک کاری من کرد. مقتول کاپشن مرا روی سرم کشید و مرا کتک می‌زد که نفهمیدم چطور چاقوی مرغ فروشی که همراه داشتم به او برخورد کرد. پس از این فرار کردم و او هم مقداری در تعقیبم بود اما به تعقیب ادامه نداد. وی اضافه کرد:‌ پس از فرار به شهر ری رفتم و دو شب آنجا بودم تا اینکه در روزنامه خواندم علی فوت کرده است. عذاب وجدان گرفتم و خودم را به پلیس معرفی کردم.

تحقیقات از متهم به دستور قاضی ایلخانی برای روشن شدن زوایای پنهان این حادثه ادامه دارد.
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، ‌گفت: «متهم با قرار بازداشت موقت و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.»

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.