stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 270525
  • 25 اسفند 1399 - 3:47
0

رئیس قوه قضاییه خواستار تسریع در آزادسازی سواحل خزر شد

رئیس قوه قضاییه خواستار تسریع در آزادسازی سواحل خزر شد
قلم | qalamna.ir :

، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی یکشنبه شب در جلسه شورای داری مازندران با اعلام این که پرونده های قضایی با موضوع اختلافی وقف اراضی در مازندران زیاد است ، بر ضرورت تشکیل کارگروه فعال برای حل این مشکل تاکید کرد.
وی گفت : لازم است در دادگستری مازندران برای بررسی پرونده های اختلافی وقف کارگروهی فعال تشکیل تا بخش های مختلف قضیه اختلافی حل و فصل و روشن شود.
رییس قوه قضاییه مراقبت برای جلوگیری از ایجاد فساد را وظیفه تمامی دستگاه ها دانست و تاکید کرد : مراقبت ها باید مداوم باشد تا کمترین فساد در ارائه خدمات به مردم صورت نگیرد.
وی با تاکید بر این که باید جلوی انحراف و ناکارآمدی در دستگاه های اجرایی گرفته شود ، گفت : اگر راه قانونی باز شود در روند اجرای کار هیچ تخلفی صورت نمی گیرد.
رئیسی با اعلام اینکه از خصوصی سازی باید حمایت شود ، افزود : برخی از این واگذاری ها منجر به تخلف شده و به اهداف مورد نظر توجه نکرده است.
وی با اظهار این که باید از بخش خصوصی واقعی حمایت شود و واگذاری ها به آنان نیز نباید بدون نظارت رها شود ، افزود : بررسی ها نشان می دهد برخی از واگذاری ها بدون نظارت رها شده است.
رییس دستگاه قضایی وظیفه تمامی مسئولان را خدمت به مردم دانست و افزود : همه باید تلاش کنیم تا زندگی را برای مردم سهل کنیم و این مقوله در اختیار خارج از مرزهای کشور نیست .
وی با اظهار این که بزرگترین نعمت خداوند ولایت مداری است ، ادامه داد : مردم مازندران ولایتمداری را با عمل اثبات کردند.
رییسی حکومت را از آن خداوند دانست و گفت : جامعه اسلامی جامعه ای است که عدالت داشته باشد و مردم از رفاه برخوردار شوند و در این عرصه دشمن نمی خواهد داشته ها را ببیند و وظیفه همه دستگاه های اجرایی است که مردم در کمترین تنگنا هم قرار نگیرند.
رییس قوه قضاییه خطاب به مدیران استان مازندران گفت : شما توانایی دارید بسیاری از مشکلات استان را  با تصمیم گیری های درست گره گشایی کنید .
وی با اشاره به اینکه در مازندران توسعه یافتگی باید در سه حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری محقق شود ، افزود : طبق فرمایشات رهبری باید زنجیره تولید در مسیر درست با حذف جریان دلالی انجام شود.
رئیس دستگاه قضایی با بیان اینکه همه مخاطب فرمایشات رهبری هستیم و در مسیر خدمات رسانی باید زندگی مردم همراه با رفاه باشد، افزود : مازندران دارای منابع و ذخایر و سرمایه‌های فراوانی است که با تلاش مضاعف کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته است.
حجت الاسلام والمسلمین رییسی صبح امروز در چارچوب سفرهای استانی به مازندران سفر کرد.
رییس قوه قضاییه را در این سفر رییس کل بازرسی و رییس سازمان زندان های کشور همراهی می کنند.
بازدید از کارخانه نساجی مازندران در قائمشهر ، بررسی مشکلات قضایی مردم و گفت و گو با تعدادی از آنان ، نشست با قضات و کارکنان دادگستری مازندران و شرکت در نشست شورای اداری از جمله برنامه های یک روزه رییس قوه قضاییه بوده است.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.