stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 268771
  • 24 اسفند 1399 - 19:37
2
استاندار لرستان

هموطنان از سفر به لرستان در ایام نوروز خودداری کنند

لرستان - استاندار لرستان گفت: به هموطنان توصیه می‌کنیم از سفر به لرستان در ایام نوروز خودداری کنند.
قلم | qalamna.ir :

سید موسی خادمی ظهر امروز در رابطه با شصت و یکمین جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد اظهارداشت: بر اساس گزارش‌هایی که در جلسه امروز ارائه شد در اکثر نقاط کشور به غیر از یک استان روند بیماری تا حدودی کنترل شده و در لرستان نیز شرایط تثبیت شده است.

وی افزود: با توجه به همسایگی لرستان با استان خوزستان، شرایط هر لحظه ممکن است تغییر کند بنابراین لازم است دستورالعمل‌های بهداشتی بیش از پیش به ویژه در ایام پایانی سال رعایت شود تا نوروز آرامی داشته باشیم.

استاندار لرستان به لزوم همکاری همگان برای جلوگیری از وقوع پیک چهارم کرونا در استان تاکید و عنوان کرد: لازمه این کار رعایت اصول بهداشتی، استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات به ویژه مراسم پنجشنبه آخر سال در آرامستان‌هاست.
وی با اشاره به اینکه امسال نیز در ایام نوروز هیچ‌گونه تسهیلاتی به مسافران ارائه نمی‌شود بیان کرد: شرایط مانند سال‌های قبل نیست بنابراین توصیه می‌کنیم مردم استان به سایر نقاط کشور سفر نکنند و سایر هم وطنان نیز لرستان را به عنوان مقصد خود در نوروز انتخاب نکنند.

خادمی تصریح کرد: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا سفر به مناطق قرمز و نارنجی کاملا ممنوع است و جریمه نقدی برای رانندگان متخلف اعمال می‌شود و در این راستا جدیدترین وضعیت شهرستان‌های کشور از نظر رنگ بندی متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود .

  • خبرنگار ح.خادمی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.