stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 26566
  • 07 بهمن 1394 - 13:51
2

جزییات محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ای در آخر هفته

وزارت راه و شهرسازی محدودیت‌های ترافیکی هفتم تا نهم بهمن‌ماه را به‌طور رسمی اعلام کرد.

قلم | qalamna.ir :

براساس گزارش وزارت راه و شهرسازی در طول شبانه‌روز گذشته آخرین اطلاعات دریافتی از دستگاه‌های تردد‌شمار فعال در جاده‌های کشور کاهش نیم درصدی ترددها را نشان می‌دهد، اما با توجه به احتمال افزایش سفرها در روزهای آخر هفته این وزارتخانه اطلاعات جدیدی را درباره‌ی محدودیت‌های تردد در جاده‌های برون‌شهری اعلام کرده است.

براین اساس تردد موتورسیکلت‌ها از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت ۲۴ روز جمعه نهم بهمن‌ماه در محورهای کرج – چالوس – هراز – فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و برعکس ممنوع است.

همچنین تردد تمام خودروهای سواری از ساعت ۱۴ تا ۲۳ روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع خواهد بود و با اعلام پلیس راه تردد انواع وسائل نقلیه از ۱۷:۳۰ تا ساعت ۲۳ همان روز از ۱۵ کیلومتری مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

همچنین در روزهای آخر هفته تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و برعکس ممنوع بوده و در محور هراز نیز مانند گذشته تردد این خودروها ممنوع خواهد بود.

در محور فیروزکوه نیز به دلیل کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت الی ۲۴ روز جمعه از تهران به قائمشهر و برعکس ممنوع خواهد بود.

همچنین محورهای پونل به خلخال، محور شمشک به دیزین، محور سروآباد به پاوه و گنج‌نامه به تویسرکان نیز به دلیل مداخلات جوی تا اطلاع ثانوی مسدود خواهند بود.

البته برخی دیگر از محورهای منطقه‌ای کشور نیز به دلیل محدودیت‌هایی در ساخت و بازسازی جاده‌ها در آخر این هفته محدودیت‌هایی برای تردد خواهند داشت.

براساس اطلاعات ارائه شده از سوی وزارت راه و شهرسازی در طول ۲۴ ساعت روز گذشته به ترتیب آزاد راه‌های کرج – تهران، کرج – قزوین، قزوین – کرج، تهران – کرج و تهران – پاکدشت پرتردد‌ترین جاده‌های کشور بودند که مجموع تردد در آنها در بین ۱۲۰ تا ۶۷ هزار تردد در طول ۲۴ ساعت گذشته اعلام شده است.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.