stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 26384
  • 07 بهمن 1394 - 0:52
4

تصاویر نجات “تنبل” گیرافتاده در وسط بزرگراه جهانی شد

تصاویری از یک “تنبل” کوچک که برای حفظ جان، به گاردریل وسط یک بزرگ‌راه چسبیده به صورت گسترده‌ای مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی از سراسر جهان قرار گرفته است.

قلم | qalamna.ir :

قلم، این تصاویر در بزرگراهی تازه‌تاسیس در شهر “کِوِدو” کشور اکوادور در امریکای جنوبی ثبت شده و روز جمعه (۲۲ ژانویه-۲ بهمن) در صفحه‌ی فیسبوک “کمیسیون حمل و نقل اکوادور” منتشر گردیده است.

این پست تا لحظه‌ی تنظیم این خبر، بیش از ۱۸ هزار بار به اشتراک گذاشته شده و خبر مربوط به آن نیز در بسیاری از وب‌سایت‌ها و شبکه‌های خبری منتشر گردیده است. در همین حال، صفحه‌ی “کمیسیون حمل‌ونقل اکوادور” روز دوشنبه (۲۵ ژانویه) تصاویر تازه‌تری از این جانور کوچک را در زیستگاه طبیعی‌اش منتشر کرده و نوشته که معروف‌ترین “تنبل” این روزهای جهان، پس از نجات توسط ماموران پلیس راه، توسط یک دام‌پزشک مورد معاینه قرار گرفت و بعد از اطمینان از سلامتش، در همان روز به زیستگاه خود منتقل شد.

 

 

 

 

 

“تنبل‌”ها گونه‌هایی از پستانداران متوسط هستند که بیشتر در امریکای مرکزی و جنوبی یافت می‌شوند. این جانوران، همان‌طور که از نام‌شان پیداست، یکی از کندترین موجودات روی زمین به شمار می‌روند. آن‌ها با چنگال‌های بزرگ و خمیده‌ی خود از شاخه‌های درختان آویزان می‌شوند و همیشه در حالت وارونه به سر می‌برند. تنبل‌ها می‌توانند در همین حالت، غذا بخورند، بخوابند، جفت‌گیری کنند و بچه به دنیا آورند.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.