stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 26308
  • 06 بهمن 1394 - 12:08
2

سخنگوی بوکس پاسخگو نیست!

سخنگو و مرجع رسمی فدراسیون بوکس ایران این روزهای پاسخگوی خبرنگاران نیست.

قلم | qalamna.ir :

پس از آنکه چند ماه پیش از سوی فدراسیون بوکس علی‌ دانشمندفر به عنوان سخنگوی فدراسیون بوکس انتخاب شد، فدراسیون او را موظف به پاسخگویی به سوالات اهالی رسانه کرد ولی به نظر می‌رسد آقای سخنگو این روزها تمایل چندانی به پاسخگویی ندارد.

پس از لغو حضور ملی‌پوشان بوکس ایران در تورنمنت بوکس مجارستان تلاش برای گرفتن پاسخی از سوی دبیر و سخنگوی فدراسیون در این باره بی‌نتیجه مانده است و به نظر می‌رسد فدراسیون بوکس علاقه‌ای برای پاسخ دادن به سوالاتی در مورد علت لغو حضور ایران در این تورنمنت ندارد.

البته سوالات مختلفی در زمینه عدم بازگشت دو بوکسور ملی‌پوش ایران از کشور چین نیز وجود دارد که در این زمینه هم سخنگوی فدراسیون پاسخگوی اهالی رسانه نیست. در حالی که قرار بود بر اساس گفته‌های فدراسیون این دو بوکسور پس از ۲۰ روز به ایران بازگردند ولی تاکنون و با گذشت بیش از یک ماه خبری از این دو مشتزن نیست.

البته برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی و مشکل ساز شدن زمان این رویداد برای بوکسورهای حرفه‌ای ایران یکی دیگر از مواردی است که فدراسیون بوکس باید پاسخگوی آن باشد. دو بوکسور حرفه‌ای ایران ۱۷ بهمن‌ماه در چارچوب رقابت‌های APB باید به مصاف حریفان خود بروند و این در حالی است که پیش از آن باید در دو دیدار سنگین رقابت‌های انتخابی تیم ملی حضور پیدا کنند.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.