stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 26285
  • 06 بهمن 1394 - 11:33
3

سید مهدی طباطبایی: آنهایی که جرات حرف زدن ندارند به مجلس نروند/ تخریب افراد گناه کبیره و حرام است

سید مهدی طباطبایی:  آنهایی که جرات حرف زدن ندارند به مجلس نروند/ تخریب افراد گناه کبیره و حرام است

استاد اخلاق در رابطه با لزوم رعایت اخلاق در مبارزات سیاسی و انتخاباتی خاطرنشان کرد: ترور شخصیت و تخریب افراد با هر توجیهی گناه کبیره و حرام است.

قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی در خصوص لزوم رعایت اخلاق و پرهیز از تخریب رقیب در انتخابات اسفند ماه، افزود:هیچ کسی حق ندارد به بهانه رقابت انتخاباتی شخصیت کسی دیگری را مورد تخریب قرار دهد. این موضوع به هیچ عنوان در مبانی دینی و اخلاقی ما پذیرفته شده نیست.

وی درباره انتخابات آتی مجلس و اقبال مردم به  کاندیداهای اصلح، اظهار کرد: وقتی جامعه به سوی کمال و ترقی می رود؛ اصولا باید انتخاب های آن جامعه هم رو به رشد و کمال باشد و نیروهای بهتری را انتخاب کند.

نماینده مردم تهران در مجلس هفتم تصریح کرد: اصولا باید کاندیداهایی وارد مجلس شوند که  می فهمند و جرات اظهار نظر دارند. آنهایی که می دانند جرات حرف زدن ندارند به مجلس نروند بهتر است.

وی در عین حال یادآوری کرد: البته بعضا عده ای وقیح در برخی جاها مثل مجلس جلو می افتند و آدام ناچار می شود که چیزی نگوید. این درست است، ولی همه موارد که چنین نیست.

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی در رابطه با لزوم رعایت اخلاق در مبارزات سیاسی و انتخاباتی نیز خاطرنشان کرد: ترور شخصیت و تخریب افراد با هر توجیهی گناه کبیره و حرام است. هیچ کسی حق ندارد شخصیت کسی دیگر را مورد تخریب قرار دهد.

این استاد اخلاق افزود: رسانه ها و جریانات سیاسی اگر به هر دلیلی با قلم فرسایی ها موجب تخریب افراد شایسته شوند باید در روز قیامت پاسخگو باشند./جماران

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.