stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 26239
  • 05 بهمن 1394 - 19:52
3

شکوری‌راد: قرائت عجولانه گزارش فساد فوتبال در مجلس، برای انحراف اذهان از بررسی صلاحیت‌ها بود

شکوری‌راد: قرائت عجولانه گزارش فساد فوتبال در مجلس، برای انحراف اذهان از بررسی صلاحیت‌ها بود

دبیر کل حزب اتحاد ملت گفت: قرائت عجولانه گزارش فساد فوتبال در مجلس در این شرایط برای این است که ذهن جامعه از بررسی صلاحیت‌های مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی منحرف شود.

قلم | qalamna.ir :

علی شکوری‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب ایلنا، با اشاره به موضوع بررسی صلاحیت‌ها گفت: ‌موضوع گزارش کمیسیون اصل ۹۰ در خصوص فساد در فوتبال بیش از دو سال پیش آغازشد و امروز عجولانه در صحن مجلس خوانده شد که به نظر می‌رسد دارای اهداف سیاسی است. ضمن اینکه صداوسیما نیز با جنجال‌سازی تلاش می‌کند بیش از حد به این مسئله بپردازد.

او افزود: به نظر می‌رسد طرح این گزارش در این شرایط برای این است که ذهن جامعه از بررسی صلاحیت‌های مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی منحرف شود. چراکه موضوعی مثل فساد در فوتبال مورد توجه نشریه‌ها و مردم است برای همین هدف از قرائت این گزارش در شرایط کنونی دامن زدن به ادعاهایی است که هنوز راه زیادی برای اثبات آن پیش‌رو قرار دارد.

شکوری‌راد خاطرنشان کرد: هنوز مشخص نیست که آیا تجدیدنظر موثری در بررسی صلاحیت‌های انتخابات مجلس صورت خواهد کرد یا خیر. در مورد انتخابات خبرگان نیز رسانه‌هایی که از پشت‌پرده برخی مسائل اطلاع دارند شایعه‌هایی را منتشر می‌کنند که معلوم نیست این شایعه‌ها، جنگ روانی یا واقعیت است. به هرحال نباید فریب جنگ روانی و گمانه‌زنی‌های این رسانه‌ها را خورد.

او با تاکید بر اینکه ما منتظر و امیدوار به تجدید نظر شورای نگهبان به ویژه در مورد عدم احراز صلاحیت‌ها هستیم، گفت: عدم داشتن اطلاعات و فرصت نمی‌تواند مانعی برای احراز صلاحیت فردی تلقی شود. مواردی هم که برای رد صلاحیت‌ها عنوان شده به هیچ وجه قابل پذیرش نیست. به افراد متدین و معتقد به نظام اتهام عدم التزام به اسلام و نظام زده شده است. این موجب رواج بدبینی و سوءظن در جامعه می‌شود.

شکوری راد با بیان اینکه به نظر می‌رسد اهداف پشت‌پرده رد صلاحیت‌ها دلسرد کردن مردم است، گفت: ما تلاش می‌کنیم مردم را ترغیب به مشارکت در انتخابات کنیم. متاسفانه برخی علیرغم اظهار نظر رهبری برای افزایش مشارکت اقداماتی می‌کنند که منجر به کاهش مشارکت می‌شود این مسئله بیش از هر چیز به امنیت ملی آسیب می‌رساند.

دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران با اشاره به اینکه تقریباً همه داوطلبان این حزب رد صلاحیت یا عدم احراز صلاحیت شدند، گفت: علی‌رغم تنگ شدن فضا و فقدان حضور نامزدهای اختصاصی اصلاح‌طلبان در عرصه نباید صحنه را ترک کنیم. اصلاح‌طلبان هرگونه که می‌توانند باید اثرگذار باشند. تنها در این صورت است که می‌توانند مانع ورود تندروهای اصولگرا به مجلس شوند.

شکوری‌راد با بیان اینکه در شرایط فعلی هم‌افزایی امری ضروری و واجب است گفت: همه اصلاح‌طلبان باید با حضور در صحنه باعث دلگرمی دیگر افراد هم‌طیف خود شوند هر اتفاقی که بیفتد نقش‌آفرینی اصلاح‌طلبان ضروری و لازم است.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.