stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 26058
  • 04 بهمن 1394 - 18:39
1

اعظم طالقانی در واکنش به رد صلاحیت ها: مراجع التزام عملی یه اسلام را تفسیر کنند

اعظم طالقانی در واکنش به رد صلاحیت ها: مراجع التزام عملی یه اسلام را تفسیر کنند

به دنبال انتقاد چهره های سیاسی از رد صلاحیت های صورت گرفته توسط شورای نگهبان اعظم طالقانی دبیرکل جامعه زنان انقلاب اسلامی در نامه ای خطاب به مراجع و علمای قم از آنان خواست تا تفسیر «التزام عملی یه اسلام» را برای جامعه شفاف سازند.

قلم | qalamna.ir :

اعظم طالقانیبه دنبال انتقاد چهره های سیاسی از رد صلاحیت های صورت گرفته توسط شورای نگهبان بانو اعظم طالقانی دبیرکل جامعه زنان انقلاب اسلامی در نامه ای خطاب به مراجع و علمای قم از آنان خواست تا تفسیر «التزام عملی به اسلام» را برای جامعه شفاف سازند.
قلم ، دختر آیت الله طالقانی که خود نامش در فهرست رد صلاحیت شدگان قرارگرفته و هفته گذشته اعتراض خود را تسلیم شورای نگهبان کرد خطاب به مراجع نوشته است:
بسمه تعالی
حضرات آیات عظام مراجع محترم قم
سلام و علیکم
احتراماً همانطور که مستحضرید این روزها جملات نامفهومی در جامعه موجب توسعه شبهاتی ویژه در مبانی اعتقادی و اعتماد اجتماعی شده که از سوی مجامع و نهادهای رسمی ایجاد شده و سال‌هاست به طرق مختلف به آن دامن زده می‌شود، لذا پاسخ به این شبهات جز در سایه رهنمودهای آن مراجع محترم ممکن نیست. لذا خواهشمند است بفرمایید از قاعده قرآنی، روایی و تفسیری عقلی و فقهی «التزام عملی به اسلام» چه معنا و مفهومی دارد و «عدم التزام عملی به اسلام» مشمول چه مصادیقی می شود؟

 

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.