stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 25804
  • 03 بهمن 1394 - 11:09
3

کیفیت هوای فردیس و نظرآباد ناسالم/ بقیه مناطق البرز سالم است

معاون نظارت و پایش هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز گفت: وضع کیفی هوای شهرستان های فردیس و نظرآباد از ساعت ۸ صبح دیروز تا ۸ صبح امروز، برای گروه های حساس ناسالم گزارش شده است.

قلم | qalamna.ir :
کیوان رحیمی روز شنبه در گفت وگو با با اشاره به اینکه اعلام این وضعیت بر اساس گزارش ایستگاه های ۸ گانه سنجش کیفت هوای مستقر در شهرستان های استان است، افزود: براساس گزارش ایستگاه شهرستان فردیس و فرمانداری نظرآباد شاخص کیفی هوا، ذرات معلق کمتر از ۲٫۵ میکرون به ترتیب در این شهرستان ها ۱۲۰ و ۱۲۸ گزارش شده است.
 
وی اظهار داشت: در این وضعیت کیفی هوا به گروه های حساس در این شهرستان ها توصیه می شود که فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل خود را کاهش دهند.
 
وی گفت: همچنین شاخص کیفی هوا در ایستگاه های فرهنگسرا و متروی کرج به ترتیب ۷۵ و ۹۲ گزارش شده که وضعیت کیفی هوا سالم است و در این مواقع برای افراد خیلی حساس توصیه می شود در صورت امکان فعالیت های طولانی یا سنگین خود را کاهش دهند.
 
رحیمی به وضعیت کیفی هوا در شهرستان های ساوجبلاغ و اشتهارد اشاره کرد و افزود: در ایستگاه های فرمانداری و گلسار ساوجبلاغ شاخص کیفی هوا به ترتیب ۸۸ و ۶۷ و در شهرک اداری اشتهارد نیز ۷۰ گزارش شده که وضعیت در این شهرستان ها نیز سالم است.
 
وی بیان داشت: این در حالی است که وضعیت کیفی هوا در ایستگاه دانشگاه محیط زیست کرج پاک و شاخص کیفی هوا ۴۵ گزارش شده است.
هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.