stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 25600
  • 02 بهمن 1394 - 0:53
4

خانه احزاب ۷ نشست تا انتخابات مجلس برگزار می‌کند

رئیس کمیته تحقیقات و آموزش خانه احزاب از برگزاری ۷ نشست تا روز انتخابات مجلس شورای اسلامی به همت این کمیته در وزارت کشور خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

محمد جواد حق شناس با اشاره به آغاز فصل جدید فعالیت خانه احزاب بعداز انتخابات سال ۹۲ اظهار کرد: در دوره‌ی جدید فعالیت خانه احزاب شاهد آغاز به کار کمیته‌های زیر مجموعه‌های خانه احزاب و از جمله کمیته تحقیقات وپژوهش بامسئولیت این جانب بوده‌ایم.

وی ادامه داد:‌کمیته تحقیقات وآموزش خانه احزاب کار خود را با هدف تقویت مبانی علمی و تجربی در حوزه تحزب و کمک به تولید منابع و متون در حوزه فرهنگ تحزب در ایران آغاز کرده است.

وی با اشاره به برگزاری نخستین نشست این کمیته با همکاری وزارت کشور اظهار کرد:‌ در همین راستا کمیته تحقیقات خانه احزاب نشستی با مرکز آموزش سیاسی وزارت کشور برگزار کرد و قرار شد تا ۱۲ نشست هم اندیشی علمی با موضوع احزاب و انتخابات و حوزه‌های مشترک تا روز هفتم اسفند ماه برگزار شود.

حق شناس با اشاره به اینکه اولین گام در این زمینه برگزاری نشستی با حضور ۴ کارشناس و در محل سالن صد نفره وزارت کشور بوده است، اظهار کرد:‌ اولین نشست کمیته تحقیقات و آموزش خانه احزاب با حضور سه نماینده از سه فراکسیون اصلی خانه احزاب (اصلاح طلب،اصولگرا، مستقلین و اعتدالگرایان) و نیز حضور یک چهره‌ی دانشگاهی در روز دوشنبه ۲۸ دی ماه برگزار شد.

رئیس کمیته تحقیقات وآموزش خانه احزاب با اشاره به موضوع این نشست مشترک اظهار کرد: موضوع این نشست اعتماد عمومی و نقش احزاب در افزایش شاخص‌های امنیت ملی بود که با سخنرانی حبیب‌الله بوربور، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی؛ غلامعلی دهقان سخنگوی حزب اعتدال و توسعه و حسین کاشفی از اعضای ارشد حزب اتحاد ملت ایران اسلامی و نیز با سخنرانی علمی دکتر حمید عزیزیان و حضور اعضای شورای مرکزی خانه احزاب و به ویژه میهمانانی چون عباس شیبانی، عضو شورای شهر تهران و نیز آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی که هر دو نیز از اعضای شورای مرکزی حزب وفاداران انقلاب اسلامی هستند برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این جلسه با استقبال خوب دبیران خود واعضای خانه احزاب روبرو شد اظهار کرد:‌ قرار است که ان شاء الله به طور دائم تا روز ۷ اسفند نشست‌هایی را به همت کمیته تحقیقات و آموزش خانه احزاب درروزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار کنیم.

حق شناس در پایان اهداف برگزاری چنین جلساتی را ایجاد فرصتی برای تعامل میان اعضای احزاب و شخصیت‌های سیاسی و نیز ارائه دیدگاههای آنها در مورد هر موضوع خاص دانست و گفت: برگزاری چنین نشست‌هایی علاوه بر اینکه فرصتی را برای تجارب افکار و نیز ارائه دیدگاههای مختلف شخصیتهای سیاسی و دبیران احزاب در مورد موضوع خاص مورد نظر فراهم می‌سازد سبب خواهد شد که امکانی برای برگزاری کارگاههای مختلف در این زمینه نیز به وجود آید.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.