stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 25586
  • 01 بهمن 1394 - 19:09
4

خرازی: سال ۷۶رهبری دستور دادند هیچ کدام از مقامات به مرخصی نروند/گفتوگوهابرای حل مشکل کاندیداهاآغاز شده

رئیس هیات موسس حزب ندای ایرانیان گفت: در کشوری که قابلیت مذاکره در سطح بین‌المللی وجود دارد این توان هم وجود دارد که در حل مشکلات نامزدان انتخابات مجلس گفت‌وگو آغاز شود.

قلم | qalamna.ir :
ایسنا نوشت: سیدمحمد صادق خرازی در دومین کنگره سراسری حزب ندای ایرانیان اظهار کرد: ما همان صبوری را که طی یک سال گذشته در مقابل نغمه‌های دشمنان و برخی دوستان داشتیم به کار خواهیم برد. کشوری که قابلیت مذاکره در سطح بین‌المللی دارد و دولتی که توانسته میراث گفت‌وگو از زمان دولت اصلاحات را احیا کند در حل مشکل نامزدان انتخابات مجلس هم این توان را خواهد داشت که گفت‌وگو را آغاز کند.
 
وی ادامه داد: بزرگان اصلاحات بدون قرض و هرگونه جبهه‌بندی مذاکرات خود را با مسوولین آغاز کرده‌اند و این کار را ادامه خواهند داد و راهی جز این وجود ندارد.
 
خرازی همچنین تاکید کرد: باید تمام توان و انگیزه خود را به کار ببریم تا خیل عظیمی از چهره‌های موجهه و مثبتی که بیش از سه دهه در نظام جمهوری اسلامی درخشیدند مورد بی‌توجهی واقع نشود. اگر اهتمام داشته باشیم مطمئن باشید موفق خواهیم شد و اصلاحات فرآیند انتخابات مجلس آینده را تعیین خواهد کرد.
 
خرازی با اشاره به نتیجه رسیدن برجام یادآور شد: با همت بلند مردان دولت و شخصیت‌های کم‌نظیر سیاسی کشور برجام به فرجام رسید. اگر مسیر گذشته ادامه پیدا می‌کرد بی‌تردید ایران را به دروازه‌های جنگ و خشونت برده بودند، اما ایران امروز یکی از تاثیرگذارترین کشورها در نظام بین‌الملل است. به همین دلیل باید قدر این دیپلماسی عقلانی و مقاومتی را دانست.
 
وی افزود: در کنار دیپلماسی باید به تلاش مردانی چون قاسم سلیمانی در منطقه توجه شود. تلاش او و یارانش در منطقه باعث اقتدار و قدرت فزاینده و بازدارنده جمهوری اسلامی شد.
 
مشاور رئیس دولت اصلاحات همچنین یادآور شد: به خاطر داریم که در سال ۷۶ ناوهای آمریکا و ناتو در ۲۶ مکان لوله‌های تانک، توپ و موشک خود را با هدف ضربه زدن به سمت ایران نشانه رفته بودند به‌گونه‌ای که در سال ۷۶ مقام معظم رهبری دستور دادند هیچ کدام از مقامات به مرخصی نروند، اما سه ماه بعد رای مردم و حماسه بزرگ دوم خرداد کاری کرد که همه قدرت‌های جهانی در صف تنظیم مناسبات خود با ایران قرار گرفتند.
 
وی ادامه داد: به دلیل همین قدرت رای است که هر کسی نغمه مخالفت با رای مردم و یا تحریم را سر دهد مطمئنا به آرمان‌های اصلاح‌طلبانه این ملت خدمت نکرده است. ما از طریق مشارکت مدنی می‌توانیم حرف‌های خودمان را بزنیم و اگر قهر کنیم موقعیت صحبت نخواهیم یافت.
هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.