stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 255520
  • 21 اسفند 1399 - 15:23
1
با حضور رییس جمهور؛

بهره برداری از مرکز تولید و تکثیر دام اصلاح شده دینور کرمانشاه

بهره برداری از مرکز تولید و تکثیر دام اصلاح شده دینور کرمانشاه
کرمانشاه - قلمنا - مرکز تولید و تکثیر دام اصلاح شده دینور کرمانشاه امروز (۲۱ اسفند)، همزمان با افتتاح طرح های ملی بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌صورت ویدئوکنفرانس توسط رییس جمهوری افتتاح شد.
قلم | qalamna.ir :

محمدرضا اسکندری مدیر عامل سازمان اقتصادی کوثر در مراسم افتتاحیه این مرکز اظهار کرد: در حال حاضر که کشور مورد هجوم تحریم های ظالمانه قرار دارد، با توسعه اقتصاد دانش بنیان می توانیم تا سه برابر نیاز کشور انواع محصولات غذایی و کشاورزی تولید کنیم.

اسکندری اضافه کرد: سازمان اقتصادی کوثر با رویکرد اقتصاد مقاومتی مبتنی بر طرح های دانش بنیان می تواند در شرایط تحریم کشور را از واردکننده به صادرکننده محصولات مختلف تبدیل کند که در این راستا اقدام به تدوین و اجرای طرح ملی نجات امنیت غذایی کشور شده که این طرح در بخش تحقیق و توسعه با تکیه بر توان نیروهای انقلابی و جهادی سازمان اقتصادی کوثر که غالبا یادگاران و فرزندان شهدا هستند، اجرایی شده است.

اسکندری گفت: تاکنون تنها چهار کشور دنیا در راس هرم زنجیره تولید مرغ لاین دنیا قرار داشته اند که اخیرا هم اقدامات تحریمی خطرناکی برای تحریم واردات به کشور ما از سوی این کشورها در دست اجرا است که خوشبختانه در این شرایط توانسته ایم با تکیه بر توان فرزندان ایران اسلامی در سازمان اقتصادی کوثر به جمع پنج کشور برتر تکنولوژی زنجیره کامل مرغ لاین با بانک ژنی بومی و مستقل بپیوندیم.

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در ادامه با بیان اینکه امروز ۱۸ پروژه  در یازده استان کشور و از جمله آنها مرکز تولید و تکثیر دام اصلاح شده دینور در استان کرمانشاه با فرمان رئیس جمهوری افتتاح شد، گفت: این پروژه ها در مجموع فرصت اشتغالزایی برای ۳۶۰۰ نفر را فراهم کرده و ۸۰۰ میلیارد تومان برای بهره برداری از آنها هزینه شده است.

هشتگ: , , ,
  • خبرنگار خبرنگار قلم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.