stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 25513
  • 01 بهمن 1394 - 12:43
2

پاسخ تند محمد نوازی به گفته‌های برانکو؛ اول ایرانی شو، بعد از این حرف‌ها بزن!

محمد نوازی به آینده استقلال امیدوار است و با اعتماد به نفس خاصی از موفقیت‌هایی حرف می‌زند که در پیش است! مربی – آنالیزور آبی‌پوشان از حرف‌های برانکو که گفته است استقلال یک‌سوم پرسپولیس هم موقعیت خلق نکرد، ناراحت بود و جوابش را داد.

قلم | qalamna.ir :
 محمد نوازی در گفت و گو با خبرآنلاین به گفته های برانکو ایوانکویچ پاسخ داد.
 
محمد نوازی به آینده استقلال امیدوار است و با اعتماد به نفس خاصی از موفقیت‌هایی حرف می‌زند که در پیش است! مربی – آنالیزور آبی‌پوشان از حرف‌های برانکو که گفته است استقلال یک‌سوم پرسپولیس هم موقعیت خلق نکرد، ناراحت بود و جوابش را داد.
 
* شرایط این روزهای استقلال چگونه است؟
 
خوب!
 
* خوب است، فقط همین…
 
تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. تمریناتی که بیشتر بر پایه بدنسازی استوار بود و برای این که قوای جسمانی بازیکنان را بالا ببریم، چاره‌ای جز این نداشتیم. البته دوران بدنسازی به اتمام رسید و فشار تمرینات کاهش پیدا کرد، حالا برای این که بچه‌ها را در شرایط مسابقه قرار دهیم، چند بازی تدارکاتی را در دستور کار قرار دادیم. اولین جدال‌مان برابر امیدهای‌مان بود و فردا رودرروی تیم ملی دانشجویان قرار می‌گیریم.
 
* پرویز مظلومی در تمرین استقلال غایب بود.
 
خب که چی؟!
 
* این غیبت، حاشیه‌ها و شایعاتی را به همراه داشت؛ شایعه قهر سرمربی استقلال.
 
نه آقا، از این خبرها نیست و پرویزخان هم کسالت شدیدی داشت و هم این که دنبال برخی امور بود، به همین علت نتوانست در تمرین شرکت کند. این شایعات وجود خارجی ندارد و باور نکنید. مظلومی تمام فکر و ذهنش معطوف به موفقیت استقلال است.
 
* استقلال در فصل نقل و انتقالات توفیق چندانی نداشت.
 
به هر حال دنبال بازیکنانی بودیم تا تیم را تقویت کنیم اما نشد. برخی از بازیکنان پول زیادی طلب کردند و برخی دیگر باشگاه‌شان اجازه حضور در استقلال را نداد.
 
* فقط می‌توانید بازیکن خارجی جذب کنید.
 
دنبال این موضوع هستیم و باید بازیکن خارجی را بگیریم که بتواند به استقلال کمک کند. یک بازیکن مدنظر ماست و در صورتی که شرایط فراهم شود، به ایران می‌آید.
 
* استقلال بازی سختی را برابر ذوب‌آهن پیش رو دارد.
 
این یکی از جدال‌های سرنوشت‌ساز استقلال در راه قهرمانی است. ذوب‌آهن یکی از رقیبان اصلی آبی‌پوشان محسوب می‌شود و می‌توان گفت این بازی ۶ امتیاز دارد. اگرچه بازی در خانه حریف برگزار می‌شود اما تیم ما نیز آمادگی لازم را داشته و از توان بالایی برخوردار است، به امید خدا می‌رویم تا بتوانیم با یک نتیجه مطلوب زمین را ترک کنیم.
 
* برانکو گفته استقلال یک‌سوم پرسپولیس هم موقعیت خلق نکرد؟
 
برانکو اول ایرانی شود، بعد حرف بزند. ایشان نمی‌داند حد و اندازه استقلال و پرسپولیس کجاست. زدن این حرف‌ها اصلاً خوب نیست و نباید این‌گونه صحبت‌ها را مطرح کرد. استقلال و پرسپولیس از تیم‌های مطرح و پرطرفدار فوتبال ایران هستند. توهین، اشتباه است. ما همواره برای پرسپولیس احترام ویژه‌ای قائل بوده‌ایم و حرفی را بر زبان نمی‌آوریم که باعث رنجش خاطر شود.
 
* رضا احدی هم به خاک سپرده شد.
 
رضا احدی از فوتبالیست‌های بزرگ این مملکت بود که به حق واقعی‌اش نرسید. او برای استقلال زحمات زیادی کشید و من نمایش‌های خوبش را به خاطر دارم. او غریبانه رفت و کاش قبل از این که فوت می‌کرد و زنده بود، قدرش را می‌دانستیم. کاش به پیشکسوت‌ها تا زمانی که هستند، بها می‌دادیم. درگذشت آقارضا که از همه جهات نمونه و دوست‌داشتنی بود، یک ضایعه بزرگ برای فوتبال ایران است. از صمیم قلب فقط دعا می‌کنم خداوند بزرگ به خانواده احدی صبر بدهد. 
هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.