stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 25490
  • 01 بهمن 1394 - 12:13
4

حقیقی: راه توسعه صنعتی کرمانشاه حرکت به سمت مگاپروژه‌ها است

رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه معرفی شد.

قلم | qalamna.ir :

طی مراسمی که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولین و فعالان اقتصادی استان کرمانشاه، امروز(اول بهمن) برگزار شد، نعمت الله حقیقی به عنوان رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه معرفی شود.

حقیقی در این مراسم کار کردن در بخش صنعت و معدن استان را کاری دشوار دانست و افزود: این کار را با دید تعامل با بخش خصوصی پیش می‌بریم.

حقیقی به مشکلاتی از جمله بیکاری و توسعه نیافگتی صنعت که در شان کرمانشاه نیست اشاره کرد و ادامه داد: کرمانشاه از نظر پتانسیل‌های صنعت، معدن و تجارت یکی از استان‌های برخوردار کشور است و باید از این پتانسیل‌ها استفاده کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین ظرفیت‌های کرمانشاه بیش از ۳۰۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق است که باید از آن به نحو احسن استفاده کرد.

به گفته این مسئول، باید برای استفاده از ظرفیت تجاری استان به تشکل‌های بخش خصوصی حوزه تجارت بیشتر توجه شود.

حقیقی از پتانسیل‌های معدنی استان هم یاد کرد و ادامه داد: در هر شهرستان متناسب با ظرفیتی که در بخش معدن وجود دارد، صنایع پایین دستی معدنی را ایجاد خواهیم کرد.

وی حرکت به سمت مگاپروژه‌ها را راه توسعه صنعتی استان عنوان کرد و افزود: کرمانشاه بسیاری از زیرساخت‌های اجرای مگاپروژه‌ها از جمله مواد اولیه و خصوصا آب را دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به فضای پساتحریم ایجاد شده در کشور، اظهار کرد: باید استان کرمانشاه در این فضا ویژه‌تر دیده شود.

در پایان این مراسم از رضا رحیمی رئیس پیشین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه که اخیرا به‌عنوان معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری منصوب شده، تقدیر شد.

 نعمت‌الله حقیقی نیز پیش از این ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی را بر عهده داشت.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.