stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 25343
  • 30 دی 1394 - 11:48
0

مردی دختر۱۵ساله اش را بدلیل اینکه می خواست طلاق بگیرد با چوب کشت

مرد ٢١ساله‎ای ساعت ١١ صبح شنبه هفته جاری به کلانتری نگین‎شهر شهرستان آزادشهر مراجعه کرد و پرده از راز قتلی هولناک برداشت.

قلم | qalamna.ir :

این جوان ٢١ساله به مأموران گفت: روز گذشته (جمعه) پدر همسرم به منزل ما در آق‌قلا آمد و همسرم را با خود به منزلش در نگین‎شهر برد. امروز (شنبه) خانواده همسرم با من تماس گرفتند و گفتند همسرم به دلیل مصرف قرص جان خود را از دست داده است. بلافاصله به نگین‎شهر آمدم و دیدم همسرم فوت شده است. هرچند نسبت به این موضوع مشکوک بودم اما هیچ مدرکی نداشتم تا اینکه برادر کوچک همسرم به من گفت پدرش شب گذشته همسرم را کتک زده و همین موضوع باعث مرگش شده است.

مأموران کلانتری بعد از شنیدن حرف‌های این جوان بلافاصله به محل حادثه رفتند و در تحقیقات متوجه شدند خانواده همسر این جوان، متوفی را به غسال‌خانه برد‌ه‌اند و قصد دارند او را بلافاصله پس از غسل‌دادن، دفن کنند.

با هماهنگی مرجع قضائی، بلافاصله جسد به سردخانه منتقل شد و پلیس، پدر مقتول به نام بهروز را دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی آزادشهر منتقل کرد.  کارآگاهان در بازرسی از منزل بهروز موفق شدند یک چوب شکسته‌شده که آغشته به خون و چند تار مو نیز به آن چسبیده بود را کشف کنند.

بهروز که در ابتدا منکر هرگونه جرمی شده بود، در مواجه‌‌شدن با مستندات پلیس و شواهد و قرائن موجود، لب به اعتراف گشود.

فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر درباره جزئیات این پرونده، اظهار کرد: مقتول زن ١۵ساله‎ای است که کمتر از چهار ماه پیش با جوانی ٢١ساله ازدواج کرد و با توجه به اعترافات بهروز، ظاهرا این دو جوان در زندگی دچار مشکلات خانوادگی شدند.  علیرضا اصلانی اضافه کرد: بهروز در اعترافات خود درباره علت و انگیزه وقوع این جنایت، بیان کرد: روزهای گذشته خانواده دامادش با وی تماس گرفته و اطلاع دادند مقتول قصد دارد از همسرش جدا شود. بهروز نیز برای متقاعدکردن دخترش چندین بار با وی صحبت کرد و قصد داشت با نصیحت‌کردن، او را از تصمیمش منصرف کند.

  فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: بهروز در ادامه تأکید کرد روز حادثه پس از آنکه متوجه شد تصمیم دخترش جدی است، به آق‎قلا رفت و او را به خانه خودشان برد اما دختر بازهم به نصیحت او گوش نکرد که در نهایت پدر با چوب دستی او را کتک زد.

علیرضا اصلانی گفت: بر اساس اعترافات متهم و بررسی‎های انجام‌شده، مقتول در ساعات بامدادی ٢۶ دی‌ماه بر اثر ضربات وارد‌شده، جان خود را از دست داد.  وی اضافه کرد: بهروز در تحقیقات تکمیلی بیان کرد به دلیل ترس، دخترش را به بیمارستان نبرد و بلافاصله با دامادش تماس گرفت و گفت به دلیل مصرف دارو و قرص، حالش بد شده و مرده است.  اصلانی در پایان ابراز کرد: با تکمیل‌ پرونده و تحقیقات پلیسی و با توجه به اعترافات متهم، بهروز به همراه مستندات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.