stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 251300
  • 19 اسفند 1399 - 18:30
2

اجرای مرحله دوم طرح شهید سلیمانی در لنده

اجرای مرحله دوم طرح شهید سلیمانی در لنده
کهگیلویه و بویراحمد-در مرحله دوم طرح شهید سلیمانی مبتلایان به کرونا در شهرستان لنده شناسایی و درمان می شوند.
قلم | qalamna.ir :

 فرمانده سپاه ناحیه لنده از آغاز مرحله دوم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان تقویت بیماریابی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت: با توجه به نزدیکی ایام نوروز و احتمال افزایش بیماری کرونا، مرحله دوم این طرح به مدت یک ماه از امروز تا ۱۵ فروردین سال آینده برگزار می‌شود.

سرهنگ روح الله ویسی افزود: درمرحله دوم این طرح با مشارکت بیش از ۸۰ نفر از بسیجیان و کادر درمانی بیماریابی و شناسایی زودهنگام مبتلایان به کرونا در ورودی شهر انجام می شود.
وی ادامه داد:در این طرح آزمایش ۲۰ دقیقه‌ای کرونا از مسافران خودرو‌های پلاک غیربومی و مسافران مشکوک به کرونا گرفته می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: بیماران کرونایی پس از شناسایی به قرنطینه خانگی منتقل و نسبت به اجرای روند درمانی آنان در منزل و یا مراکز بهداشتی و درمانی اقدامات لازم انجام می شود.

همچنین نعمتی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت: تیم‌های مراقبتی متشکل از نیرو‌های بسیجی، داوطلبان هلال احمر و مراقبان سلامت با همکاری مراکز جامع خدمات سلامت شهری با استقرار در ورودی شهر لنده به صورت شبانه روز از مسافران آزمایش سریع کرونا گرفته می‌شود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.