stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 251073
  • 18 اسفند 1399 - 17:31
1
رئیس مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان خبر داد؛

فوت مادر و پسر بر اور گاز گرفتگی

فوت مادر و پسر بر اور گاز گرفتگی
اصفهان_ رئیس مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در این مورد در بررسی‌های اولیه مشخص شد زن جوانی به همراه مادر و پسر خردسالش در منزل مادر خود خواب بودند که برادر زن جوان هنگام ورود به منزل متوجه بیهوش شدن هر سه نفر شده و آنها را به بیمارستان منتقل می‌کند، افزود: با اعلام کادر درمانی بیمارستان مشخص می‌شود زن جوان و پسر خردسالش فوت کرده و مادر زن جوان با توجه به پایین بودن علائم حیاتی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ جواد درستکار با اشاره به حوادث گازگرفتگی ۲۴ ساعت گذشته در استان اصفهان اظهار داشت: در یک مورد از این حوادث که در شهرستان لنجان – فولادشهر اتفاق افتاده بود زن و مرد در منزل مسکونی دچار گازگرفتگی شدند.

وی افزود: در این حادثه زن جوان جان خود را از دست داد و همسرش با داشتن علائم حیاتی تحویل نیروهای اورژانس شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان همچنین به حادثه گازگرفتگی در شهرستان نجف آباد نیز اشاره کرد و گفت: در این حادثه مادر و فرزندش بر اثر گاز گرفتگی جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه در این مورد در بررسی‌های اولیه مشخص شد زن جوانی به همراه مادر و پسر خردسالش در منزل مادر خود خواب بودند که برادر زن جوان هنگام ورود به منزل متوجه بیهوش شدن هر سه نفر شده و آنها را به بیمارستان منتقل می‌کند، افزود: با اعلام کادر درمانی بیمارستان مشخص می‌شود زن جوان و پسر خردسالش فوت کرده و مادر زن جوان با توجه به پایین بودن علائم حیاتی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری می‌شود.

سرهنگ درستکار با بیان اینکه کارشناسان مربوطه علت فوت این افراد را گازگرفتگی عنوان کردند، اظهار داشت: به شهروندان توصیه می‌کنیم اصول ایمنی را در استفاده از وسایل گرمایشی رعایت کرده و همیشه مقدار کمی از در یا پنجره را برای تهویه منزل باز بگذارند تا شاهد این گونه حوادث ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.