stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 251026
  • 18 اسفند 1399 - 19:59
0

توسعه فضای سبز نیازمند فرهنگسازی است

توسعه فضای سبز نیازمند فرهنگسازی است
قم -معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم گفت: درخت سرچشمه حیات بوده و توسعه فضای سبز نیازمند فرهنگسازی در جامعه است.
قلم | qalamna.ir :

بیژن سلیمانپور با تقدیر از مجاهدت‌‌های اصحاب رسانه درزمینهٔ اطلاع‌رسانی، تبیین مسائل کشور و شفاف‌سازی پیرامون موضوعات مختلف اظهار داشت: درختکاری مکمل اقدامات مسئولانی بوده که در شهرداری، دهیاری و اداره کل منابع طبیعی رسالت خود را در حوزه فضای سبز به بهترین نحو انجام می‌دهند.

وی با تأکید بر هدف توسعه فرهنگ درختکاری در جامعه افزود: در دنیای امروز احیای ارزش‌های دینی و کرامات انسانی در داخل و خارج از کشور، اقدامی بسیار دشوار است که اصحاب رسانه در این راستا با تلاش‌های بی‌وقفه خود گامی مؤثر برداشتند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم ضمن تشکر از زحمات پرسنل و مسئولان شهرداری عنوان کرد: در رابطه با توسعه فضای سبز و درختکاری باید این دیدگاه در دستور کار قرار گیرد که نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه درزمینهٔ ترویج فرهنگ درختکاری بی‌بدیل و بسیار مؤثر است.

وی همکاری شهروندان در ایجاد و حفظ منابع طبیعی و فضای سبز را مورد تأکید قرار داده و خاطرنشان کرد: درخت سرچشمه حیات بوده و ایجاد سازگاری با طبیعت در راستای ادامه حیات انسان، سبب توسعه و ترویج فرهنگ درختکاری و مراقبت از منابع طبیعی در جامعه است که باید از خانواده آغاز شود.

سلیمانپور با اشاره به اینکه درخت نماد حیات و کاشت درخت تکثیر زندگی است تصریح کرد: لازم است که آئین درختکاری را به جوامع بزرگ‌تر مانند شهر، روستا و دنیای پیرامون خود انتقال داده و به نسل‌های آینده بیاموزیم، می‌توان با کاشت یک درخت محیط اطراف خود را دگرگون کنیم.

انتهای پیام/

  • منبع : شهرداری قم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.