stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 251023
  • 18 اسفند 1399 - 19:59
2
در آستانه سال نو:

همه کمک کنند تا یتیمی در قم بدون سرپناه نماند

همه کمک کنند تا یتیمی در قم بدون سرپناه نماند
قم -کمیته امداد اداره سه استان قم، همزمان با هفته احسان و نیکوکاری، با هم افزایی کمکهای ۲۰ خیّر برای دو خانواده محسنین، دو خانه به ارزش هشت میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال خرید.
قلم | qalamna.ir :

سید محمدرضا میره ای، معاون توسعه مشارکتهای مردمی یکی از راهکارهای توانمندسازی مددجویان را تهیه مسکن مناسب برای آنها دانست و گفت: متاسفانه در سالهای اخیر به دلیل افزایش شدید قیمت مسکن، امکان خانه دار کردن مددجویان بدون خانه، کاهش یافته است.
وی با اعلام آمادگی کمیته امداد برای ساماندهی کمکهای مردمی تصریح کرد: با هم افزایی کمکهای ۲۰ نفر از حامیان و خیّران، دو خانه، هر کدام به مساحت ۶۰ متر مربع و به ارزش هشت میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برای دو خانواده سادات محسنین خریداری شد.
میره ای با اشاره به اینکه این کار خداپسندانه به همّت کارشناسان اکرام ایتام و محسنین اداره سه قم انجام شد افزود: سهم حامیان و خیّران در خرید این دو سرپناه از پنج تا یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال اعلام شده است.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قم با بیان اینکه هم اکنون بیش از سه هزار خانوار تحت حمایت استان مستأجر هستند گفت: از این تعداد ۳۳۰ خانواده، ایتام فاقد مسکن هستند که اگر همه کمک کنند برای آنها سرپناه مناسب تأمین خواهد شد و یتیمی در قم بدون سرپناه نمی ماند.
وی ضمن قدردانی از همراهی خیران با این نهاد و با معرفی شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۶۳۹۸ با کد شناسه ۳۳۲۲۶۳ ادامه داد : این حساب برای تأمین مسکن نیازمندان پیش بینی شده است که مردم و خیّران از این طریق می توانند کمکهای خود را در کمترین زمان ممکن به افراد بی بضاعت برسانند.
انتهای پیام/

  • منبع : کمیته امداد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.