stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 250837
  • 17 اسفند 1399 - 16:16
0
استاندار استان مرکزی:

گسترش حلقه های نظارتی کرونایی الزامی است

گسترش حلقه های نظارتی کرونایی الزامی است
مرکزی_ استاندار مرکزی گفت: با توجه به شکننده بودن وضعیت کرونایی استان باید حلقه های نظارتی گسترش یابد.
قلم | qalamna.ir :

سید علی آقازاده در جلسه نشست ستاد مبارزه با کرونا استان مرکزی افزود: بر اساس آمارها شرایط این استان در شیوع کرونا تثبیت شده است، اما با کمترین غلفت وضعیت شکننده حاکم می‌شود.

وی اظهار داشت: با توجه به شکنندگی استان در کرونا باید حلقه نظارتی گسترده‌تر شود و با خاطیان احتمالی نیز برخورد قاطع صورت گیرد.

آقازاده تاکید کرد: با وجود انجام تست‌های سریع کرونا، شرایط استان به لحاظ میزان ابتلا، بستری و فوتی ناشی از کرونا در  سه هفته اخیر با کاهش آمار مواجه شده که این مهم نشان از فرهنگ بالای مردم در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارد.

استاندار مرکزی در ادامه خاطرنشان کرد: وضعیت کووید ۱۹ در شهرستان‌های زرندیه، تفرش و آشتیان به رنگ آبی، خمین نارنجی و سایر شهرستان‌های استان در شرایط زرد است و انتظار می‌رود فرمانداری خمین در تعامل با دانشگاه علوم پزشکی برای مهار و بهبود وضعیت کرونا تلاش مضاعف کند.

آقازاده گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است، بنابراین شهروندان در آستانه سال جدید باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا شرایط استان به وضعیت نارنجی و قرمز تبدیل نشود.

وی در پایان تصریح کرد: اگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان به همین منوال باشد محدودیت‌های جدید اعمال نمی‌شود و بازارهای روز نیز می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند که این مهم باید با نظارت فرمانداران و شهرداری‌ها با جدیت پیگیری شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.