stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 250836
  • 17 اسفند 1399 - 17:03
2
دبیر ستاد مبارزه با کرونا لرستان

گردش کرونای انگلیسی در لرستان؛ مردم دید و بازدیدهای نوروز را منتفی کنند

گردش کرونای انگلیسی در لرستان؛ مردم دید و بازدیدهای نوروز را منتفی کنند
لرستان - دبیرستاد مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: دید و بازدیدهای نوروز می‌تواند منجر به یک طغیان مرگبار بیماری شود در همین راستا مردم باید دید و بازدیدها را منتفی و یا به صورت مجازی انجام دهند.
قلم | qalamna.ir :

 مریم کوشکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با بیان اینکه کرونای انگلیسی در استان در حال گردش است اظهار داشت: سرعت انتشار ویروس کرونا جهش یافته بسیار بیشتر از کرونا معمولی است و در شرایط موجود تنها راه پیشگیری و مبارزه با کرونا جهش یافته رعایت پروتکل‌های بهداشتی با دقت بیشتر است.

وی افزود: از این به بعد باید هر ابتلا را از نوع ویروس جهش یافته تلقی کرده و با تمرکز و دقت بالا مراقبت‌های لازم را در نظر بگیریم.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان ضمن تأکید بر عدم حضور در مکان‌های شلوغ تا حد امکان و رعایت فاصله اجتماعی عنوان کرد: جهت پیشگیری بهتر از ابتلا به کرونای انگلیسی باید در مکان‌های پرازدحام علاوه بر ماسک‌های معمولی از ماسک‌های پارچه ای نیز استفاده کنیم چرا که خطر بسیار جدی است.

وی بیان کرد: ایام نوروز پیش رو بسیار حیاتی و سرنوشت ساز است چرا که دید و بازدیدهای نوروز می‌تواند منجر به یک طغیان مرگبار بیماری شود در همین راستا مردم باید در این ایام مانند سال گذشته و حتی شدیدتر دید و بازدیدها را منتفی و یا به صورت مجازی انجام دهند.

کوشکی با بیان اینکه کرونای جهش یافته کودکان و نوجوانان را بسیار بیشتر از کرونای معمولی درگیر می‌کند گفت: خانواده‌ها بهتر است جهت سلامت فرزندان خود هم که شده حضور در مکان‌های عمومی را محدود و دید و بازدید نوروز را منتفی کنند.

وی تصریح کرد: در رابطه با محدودیت‌های کرونایی در جلسه آینده ستاد استانی مبارزه با کرونا در استانداری لرستان تصمیم گیری می‌شود.

 

  • خبرنگار ح.خادمی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.