stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 250835
  • 17 اسفند 1399 - 17:03
2
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان

بیش از ۱۲۹ میلیارد تومان از طریق مشارکت‌های مردمی در کمیته امداد لرستان جمع‌آوری شد

بیش از ۱۲۹ میلیارد تومان از طریق مشارکت‌های مردمی در کمیته امداد لرستان جمع‌آوری شد
لرستان - مدیرکل کمیته امداد امام (ره) لرستان گفت: بیش از ۱۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در ۱۱ ماهه امسال از طریق مشارکت‌های مردمی کمیته امداد لرستان جمع‌آوری شد.
قلم | qalamna.ir :

جاسم محمدی فارسانی در خرم‌آباد ، با اشاره به فرا رسیدن سال نو و برگزاری جشن نیکوکاری اظهار داشت: هر سال در چهاردهم اسفندماه همزمان با هفته احسان و نیکوکاری جشن نیکوکاری در سطح میدان‌ها، مدارس و همچنین مصلی‌های استان برگزار می‌شد که امسال با توجه به شیوع کرونا کمک‌های مردمی از طریق مراکز نیکوکاری و ۲۴ اداره کمیته امداد جمع‌آوری شد.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون بر اساس آخرین آمار بالغ بر۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان مردم استان لرستان در بحث جشن نیکوکاری به نیازمندان کمک کرده‌اند و همچنین تا پایان اسفند ماه از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم جمع‌آوری می‌شود و مردم استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با گرفتن #۰۶۶*۱*۸۸۷۷* و شماره کارت در جشن نیکوکاری شرکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان عنوان کرد: در راستای ترویج فرهنگ خیر، احسان و نیکوکاری بین دانش مسابقه نقاشی در بستر شاد برگزار شد که بیش از ۳۰۰ اثر از دانش‌آموزان ابتدایی به دبیرخانه ارسال شده که طی مراسمی به ۳۰ نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایزی اهدا می‌شود.

وی بیان کرد: در مجموع در ۱۱ ماهه امسال بیش از ۱۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از طریق مشارکت‌های مردمی که از این میزان ۸ میلیارد تومان صدقات، ۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان طرح اکرام و محسنین، ۶۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان مبتنی بر نیاز و همچنین ۲۶ میلیارد تومان مربوط به زکات مستحبی و واجب توسط کمیته امداد امام (ره) جمع‌آوری شده است.

محمدی فارسانی گفت: از میزان ۶۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان مشارکت‌های مردمی مبتنی بر نیاز ۴۴ میلیارد تومان توسط بیش از ۲۰۱ مرکز نیکوکاری فعال در استان که در راستای سیاست مردمی کردن کمیته امداد فعال هستند.

  • خبرنگار ح.خادمی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.