stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 250811
  • 17 اسفند 1399 - 17:02
0

“پاک دستی و امانت‌داری” از مهم‌ترین شاخص‌های موردتوجه شورای هماهنگی اصولگرایان قم است

“پاک دستی و امانت‌داری” از مهم‌ترین شاخص‌های موردتوجه شورای هماهنگی اصولگرایان قم است
قم -سخنگوی کمیته انتخابات شورای هماهنگی اصولگرایان قم بابیان اینکه روحیه شورایی، پاک دستی و امانت‌داری از شاخص‌های موردتوجه شورای هماهنگی اصولگرایان است، گفت: افرادی که در دفاع مقدس و جبهه مقاومت حضور داشتند امتیاز ویژه ای دارند.
قلم | qalamna.ir :

ولی‌الله بیاتی امروز در نشستی با اصحاب رسانه اظهار داشت: ازجمله معیارهای عضویت در لیست شورای هماهنگی اصولگرایان داشتن سابقه انقلابی و خدمت به مردم است.

سخنگوی کمیته انتخابات شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم بیان کرد: برای جوانانی که قبل از انقلاب حضور نداشته و یا سابقه خاص انقلابی نداشته‌اند امتیاز خاص درنظرگرفته‌ایم تا از بقیه افراد عقب نمانند.

وی بابیان اینکه روحیه شورایی، کار جمعی، پاک دستی و امانت‌داری از دیگر شاخص‌های موردتوجه شورای هماهنگی اصولگرایان است، تصریح کرد: برای افرادی که در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت حضورداشته و از ایثارگران هستند نیز امتیاز ویژه در نظر گرفته‌شده است.
بیاتی ادامه داد: اعضای شورای هماهنگی توجه خاصی به جوانان دارند، از همه جوانان توانمند و دارای شرایط درخواست می‌کنیم تا برای عضویت در لیست شورای هماهنگی داوطلب شوند و افراد با مراجعه به آدرس بلوار شهید کریمی، بین کوچه ۸ تا ۱۰ پلاک ۱۲ طبقه دوم، از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر می‌توانند رزومه خود را ارائه و فرم ثبت‌نام را تکمیل کنند.

سخنگوی کمیته انتخابات شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم گفت: از مدت‌ها قبل موضوع انتخابات شورای اسلامی شهر قم، در شورای هماهنگی اصول گریان استان مطرح و قرار شد کمیته انتخابات شورای هماهنگی اصولگرایان از میان افراد متعهد، متخصص و کارآمد لیستی را ارائه دهد.

وی افزود: کمیته انتخابات شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم هفت عضو دارد که چهار نفر از آن‌ها تجربه فعالیت در شوراها را داشته‌اند و از یک ماه پیش کار کمیته شروع‌شده و رزومه‌ داوطلبان از امروز دریافت شده است و افراد داوطلب برای عضویت در لیست شورا باید مراجعه حضوری داشته و ثبت‌نام کنند.

بیاتی گفت: خانم‌ها در لیست انتخابات شورای هماهنگی اصولگرایان قرار می‌گیرند، حداقل یک نفر از بانوان در لیست خواهد بود و امکان بیشتر شدن این تعداد هم وجود دارد، انتخاب لیست شورای هماهنگی اصولگرایان بر اساس اصول و قاعده جلو می‌رود و هیچ شخصی سهمیه خاص در این لیست ندارد و ما نیز به همه مناطق توجه می‌کنیم و هیچ‌کسی ستم‌خواهی نخواهد داشت.

سخنگوی کمیته انتخابات شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم بیان کرد: شورای هماهنگی اصولگرایان از افراد حقیقی و حقوقی به‌عنوان نمایندگان تشکل‌ها و سه نماینده مجلس تشکیل‌شده و برای انتخابات شورای شهر و مجلس لیست می‌دهد.

وی ادامه داد: این لیست‌ها با اقبال عمومی همراه بوده است چراکه در این لیست‌ها افراد متخصص مورداستفاده قرار می‌گیرند تا بتوانند وظیفه نظارت و تصمیم‌گیری را به‌خوبی دنبال کنند.

بیاتی خاطرنشان کرد: درمجموع ۲۵ نفر از اعضای شورای هماهنگی اصولگرایان به داوطلبان برای قرار گرفتن در لیست رأی می‌دهند و لیست ۱۳ نفره انتخابات شورا را این افراد مشخص می‌کنند.

انتهای پیام/

  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.