stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 250782
  • 17 اسفند 1399 - 17:02
0
عضو مجلس خبرگان رهبری:

مردم، کمیته امداد را یاری کنند تا نیازمندان در رفاه بیشتری زندگی کنند

مردم، کمیته امداد را یاری کنند تا نیازمندان در رفاه بیشتری زندگی کنند
قم -عضو مجلس خبرگان رهبری، ضمن قدردانی از کمیته امداد و تأیید خدمات این نهاد به مردم توصیه کرد کمیته امداد را یاری کنند تا نیازمندان در رفاه بیشتری زندگی کنند.
قلم | qalamna.ir :

مدیرکل و مدیران ارشد کمیته امداد استان قم با آیت‌الله حسینی بوشهری، عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و درباره مشکلات نیازمندان استان گفت‌وگو کردند.
آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه هفته احسان و نیکوکاری اوج خدمات کمیته امداد و حضور مردم در صحنه انفاق و ایثار است گفت: امیدواریم همه‌ساله گزارش دلگرم‌کننده شمارا بشنویم و برای موفقیت شما دعا کنیم.
وی بابیان اینکه کمیته امداد درخت پربرکت، ریشه‌دار و دارای برکات فراوانی است افزود: خوشا به حال شما که زمینه امور خیر را برای مردم فراهم می‌کنید تا از رهگذر همین نهاد بتوانند برای آخرتشان توشه بردارند.
این استاد حوزه آموزه‌های دینی درباره احسان و انفاق قبل از مرگ را خاطرنشان و اظهار کرد: اگر همه افرادی که تمکن مالی دارند یک حساب سرانگشتی داشته باشند می‌بینند که اگر خودشان برای آخرتشان ذخیره کنند بهتر از این است که به امید ورثه باشند.
وی از رشد دو برابری مشارکت‌های مردمی در کمیته امداد استان قم ابراز خرسندی کرد و گفت: این افزایش کمک‌ها نشانه این است که مردم، کمیته امداد و کار آن را باور دارند و خدمات این نهاد مقدس را لمس کرده‌اند.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، به مسئولان کشور در خصوص فرصت سوزی خدمت به محرومان هشدار داد و تأکید کرد: اگر در جامعه و بین مردم و مسئولان اعتمادسوزی ایجاد شود فاجعه رخ خواهد داد و دشمنان دین و انقلاب از این فرصت برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب هستند بهره‌برداری خواهند کرد.
وی با تأکید بر اینکه طبق نظر مبارک امام راحل باید اخبار خدمت به مردم و افراد بی‌بضاعت اطلاع‌رسانی شود گفت: هر چه می‌توانید اخبار خدمات خود را به مردم برسانید تا دشمنان اسلام و انقلاب در اهداف خود ناکام شوند.
آیت‌الله حسینی بوشهری تصریح کرد: من به خود می‌بالم که در شهری زندگی می‌کنم که خیران آن، آنان به برکت وجود مراجع تقلید و حوزه‌های علمیه دستگیر محرومان هستند.
عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن قدردانی از خدمات قابل‌قبول کمیته امداد در شرایط کرونا برای کاهش سختی‌ها و دردهای مردم گفت: بیش از گذشته و با همه توان به خدمات خود ادامه بدهید.
وی مهارت‌آموزی فرزندان تحت حمایت این نهاد را برای تأمین نیروی کار مشاغل فنی و صنعتی در آینده ضروری خواند و تأکید کرد: از تجربه افراد کارآفرین بهره بگیرید تا فضای کشور به کار و تولید تبدیل شود.
آیت‌الله حسینی بوشهری در پایان به مردم شریف استان قم توصیه کرد: با همین اعتمادی که به کمیته امداد از خود نشان دادند بازهم همت کنند و کمیته امداد را یاری کنند تا نیازمندان در رفاه بیشتری زندگی کنند.
در ابتدای این دیدار اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان قم گزارشی از عملکرد موفق این نهاد در استان قم را ارائه کرد.
انتهای پیام/

  • منبع : کمیته امداد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.