stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 250761
  • 17 اسفند 1399 - 13:02
3
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی،

نهادهای مردمی استان جهت مشارکت و تعامل با نهادهای قضایی ثبت نام کنند

مرکزی_ سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی از امکان مشارکت نهادهای مردمی در شعب دادگاه ها و نهادهای قضائی از طریق ثبت نام در سامانه ثنا خبرداد.
قلم | qalamna.ir :

محسن خیرمند امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باعنایت به ماده۹ دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل حداکثری با نهادهای مردمی و باتوجه به ظرفیت های بالقوه استان در حوزه های مختلف امکان مشارکت نهادهای مردمی در شعب دادگاه ها و نهادهای قضائی فراهم گردیده است.

وی افزود: نماینده قانونی هرکدام از نهادهای مردمی ابتدا می بایست به همراه مدارک خود به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضائی در سطح استان مراجعه و سپس با ورود به سایت http://regmosharekat.eadl.ir نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایند.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: مطابق این دستورالعمل نهادهای مردمی می توانند با توجه به حیطه فعالیت خود در حوزه های مختلف از جمله فرآیند سیاست گذاری آیین نامه ها و دستورالعمل ها،آموزش حقوقی مردم،طراحی و تدوین برنامه های پیشگیری از جرم،باز اجتماعی کردن متهمان ،ایجاد صلح و سازش و پذیرش و نگهداری اطفال و نوجوانان بزهکار با دادگستری استان مشارکت نمایند.

خیرمند تصریح کرد: ثبت نام از سازمان های مردم نهاد و پایگاه های مردمی به صورت کشوری از طریق معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه صورت می گیرد اما این معاونت به عنوان بازوی اجرایی در استان از ظرفیت سازمان هایی که در سایت مذکور ثبت نام کرده اند براساس ساختار سمن و مفادی که در دستورالعمل آمده است استفاده می نماید.

هشتگ: , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.