stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 250736
  • 17 اسفند 1399 - 12:23
1

افتتاح مرکز نیکوکاری تخصصی مداد رنگی برای حمایت از دانش آموزان نیازمند در استان هرمزگان

افتتاح مرکز نیکوکاری تخصصی مداد رنگی برای حمایت از دانش آموزان نیازمند در استان هرمزگان
هرمزگان-مرکز نیکوکاری تخصصی مداد رنگی برای حمایت از دانش آموزان نیازمند در زمینه آموزشی و فرهنگی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در سازمان دانش‌آموزی افتتاح شد.
قلم | qalamna.ir :

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان ضمن تبریک هفته احسان و نیکوکاری، همکاری با کمیته امداد را اثرگذار و مثبت برای جامعه هدف دانست و اظهار داشت: رسالت و مأموریت آموزش و پرورش تربیت فرزندان در حد و اندازه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، یکی از این برنامه‌ها ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین دانش آموزان است که سبب حمایت‌های مادی و معنوی به دانش آموزان و خانواده‌های نیازمند می‌شود.

احمد مهرانی افزود: امیدواریم که بتوانیم با ایجاد مراکز وابسته به این مرکز نیکوکاری در سراسر استان و در ۲۲ منطقه آموزشی جامعه هدف (دانش آموزان نیازمند) را پوشش بدهیم.

علی الهیاری، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان نیز در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری مداد سبز گفت: به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری، مرکز نیکوکاری مداد رنگی به نمایندگی از ۱۲ مرکز نیکوکاری در سطح استان افتتاح شد که مجموعاً آمار مراکز نیکوکاری در سطح استان به ۱۵۶ مرکز می‌رسد.

الهیاری افزود: مرکز نیکوکاری مداد رنگی به‌صورت تخصصی در زمینه خدمت‌رسانی آموزشی و فرهنگی به دانش آموزان نیازمند و اشاعه فرهنگ خیر و احسان در مدارس استان فعالیت خود را آغاز نموده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان ضمن تشکر از همکاری سازمان دانش‌آموزی و اداره کل آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: این مرکز دانش آموزان مستعد و نخبه استان را که با خاطر مشکلات فقر و تنگدستی ممکن است از تحصیلی باز بمانند مورد حمایت قرار داده و زمینه‌ی شکوفایی استعداد دانش آموزان عزیز نیازمند در سطح استان را مهیا خواهد نمود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.