stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
  • کد خبر : 250702
  • 17 اسفند 1399 - 11:56
2
رئیس پلیس فتا استان هرمزگان :

کلاهبرداری به بهانه سرمایه گذاری در بورس

کلاهبرداری به بهانه سرمایه گذاری در بورس
هرمزگان-رئیس پلیس فتا استان هرمزگان از دستگیری فردي كه به بهانه سرمايه‌ گذاري در بورس اقدام به كلاهبرداري کرده بود خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

سرگرد احسان بهمنی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه شخصی به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری در فضای مجازی به بهانه سرمایه‌ گذاری در بورس و دریافت سود تضمینی، موضوع به صورت وی‍ژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود:طی تحقیقات و بررسی های انجام شده مشخص شد شخصی از طریق وب سایت دیوار با عنوان دکتر و کارشناس حرفه ای بورس فارکس،آگهی تحت عنوان پول از شما، کار در بورس فارکس با ما، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می نماید.

رئیس پلیس فتا استان اذعان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی و انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، موفق شدند متهم را شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرگرد بهمنی خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی اولیه و مواجه شدن با شواهد و مستندات پلیسی به جرم ارتکابی خود مبنی بر کلاهبرداری ۳۰۰میلیون ریالی ازیک خانم اقرار کرد.

این مسئول انتظامی تصریح کرد : دلایلی از جمله خوش خیالی و اعتماد به آگهی های ناشناس و نامعتبر در سایت های درج آگهی ، وسوسه به دست آوردن سودهای هنگفت و سریع، ناآگاهی از ترفندهای کلاهبرداری اینترنتی ، فاش سازی مدارک و اطلاعات احراز هویت و همچنین دسترسی غیرمجاز مجرم اینترنتی به حساب مبادلات ارزی کاربران، باعث شکل گیری این گونه جرائم در فضای مجازی می شود.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.