stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 250641
  • 16 اسفند 1399 - 21:36
0

اعطاء نشان درجه یک آواز مقامی به کریم کریمی

اعطاء نشان درجه یک آواز مقامی به کریم کریمی
خراسان رضوی- با حضور مدیر عامل انجمن موسیقی ایران، نشان درجه یک رشته آواز مقامی خراسان رضوی به استاد کریم کریمی، هنرمند تربت‌جامی اعطاء شد.
قلم | qalamna.ir :

علی ثابت‌نیا، مدیرعامل انجمن موسیقی ایران در مراسم اعطاء مقام درجه یک آواز به کریم کریمی که در تربت‌جام برگزار شد، اظهار کرد: شورای ارزشیابی هنرمندان پس از بررسی فعالیت ها و سوابق هنری  هنرمندان در کمیته ارزشیابی، به هنرمندانی که شایستگی دریافت درجه یک، دو و سه هنری را داشته باشند، این درجات را اهدا می‌کنند.

وی افزود: نشان درجه یک هنری به هنرمندانی که به لحاظ سنی، دارای فعالیت‌های ویژه‌ و تاثیرگذار در فضای فعالیت خود باشند، تقدیم می‌شود، استاد کریم کریمی نیز یکی از پیشکسوتان هنر موسیقی شرق خراسان رضوی است و در واقع یک عمر در عرصه موسیقی مقامی فعالیت کرده؛ این درجه هنری که معادل دکترا است به این هنرمند تربت جامی تقدیم شد و در این راستا، وی از مزایای آن برخوردار می‌شود.

مدیرعامل انجمن موسیقی ایران تصریح کرد: موسسه پیشکسوتان و صندوق اعتباری هنر، خدماتی را برای این هنرمندان پیش‌بینی کرده است و امیدوار هستیم که برای باقی هنرمندان موسیقی شرق خراسان نیز اقدام مشابه صورت گیرد و سایر هنرمندان بتوانند به این درجات دست یابند.

ثابت‌نیا که به بهانه ضبط برنامه های هنری هنرمندان تربت‌جام و برای شرکت در جشنواره آوای ارادت به تربت جام سفر کرده بود، خاطرنشان کرد: مراسم ضبط و تصویربرداری از اجرای هنرمندان موسیقی مقامی انجام شده و به لحاظ شرایط کرونایی برنامه‌های ضبط شده به صورت ویدیوئی از فضای مجازی پخش خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , ,
  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.