stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 250561
  • 16 اسفند 1399 - 21:21
1

ورود ۲۰۰ تن مرغ منجمد به قم/نظارت و بازرسی‌ها در بازار مرغ تشدید می‌شود

ورود ۲۰۰ تن مرغ منجمد به قم/نظارت و بازرسی‌ها در بازار مرغ تشدید می‌شود
قم -معاون استاندار از ورود ۲۰۰ تن مرغ منجمد به استان قم برای تنظیم بازار خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

مهرداد غضنفری در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به مشکلات پیش آمده در حوزه توزیع مرغ در سطح استان اظهار داشت: در حال حاضر، مرغ در بازار وجود دارد که بخشی از آن تولید استان است و بخشی دیگر از استان‌های دیگر وارد می‌شود.

وی بابیان اینکه سقف تولید استان قم به‌صورت روزانه در حدود ۶۰ تا ۷۰ تن است که مصرف استان بیش از ۱۰۰ تن است، ابراز کرد: در این زمینه کمبودهایی وجود داشته که منجر به ایجاد صف با توجه به تفاوت قیمت‌های تنظیم بازار و بازار آزاد است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با تأکید بر اینکه تنها استانی که قیمت مصوب تنظیم بازار برای جلوگیری از اجحاف به مردم را رعایت می‌کند، قم است، گفت: این تفاوت قیمت سبب شده تا در سطح شهر صف ایجاد شود، ابراز کرد: امیدواریم با تأمین بیشتر مرغ شاهد کمرتر شدن صفوف مرغ در قم باشیم.
وی با اشاره به تأمین ۵۰ تن مرغ توسط سازمان جهاد کشاورزی استان تصریح کرد: گزارش‌هایی از خروج مرغ از مصرف خانوار توسط برخی افراد و تحویل به رستوران‌ها وجود دارد که در این زمینه بازرسی‌ها در حوزه مصرف بیشتر می‌شود.

غضنفری از ورود ۲۰۰ تن مرغ منجمد به قم برای تنظیم بازار خبر داد و عنوان کرد: درخواست‌هایی در این زمینه ارسال‌شده که در تلاش هستیم ۸۰۰ تن مرغ منجمد دیگر برای تنظیم بازار به قم وارد کنیم.

وی بابیان اینکه مرغ منجمد و مرغ گرم به‌صورت تلفیقی در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود، اظهار داشت: قیمت مرغ منجمد ۵ هزار تومان ارزان‌تر است و باقیمت۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود

انتهای پیام/

  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.