stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 250500
  • 16 اسفند 1399 - 21:20
1
مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان

بیش از ۱۳ هزار واقعه ازدواج ۱۱ماهه امسال در لرستان ثبت شده است

بیش از ۱۳ هزار واقعه ازدواج ۱۱ماهه امسال در لرستان ثبت شده است
لرستان - مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان با بیان اینکه ۱۰۳ دفتر ازدواج و طلاق به صورت برخط متصل به برنامه‌های ثبت‌اند گفت: طی ۱۱ماه امسال ۱۳هزار و ۷۷۷ واقعه ازدواج و۳ هزار و ۷۴۷ واقعه طلاق در استان ثبت شده است
قلم | qalamna.ir :

علی اکبر باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کل عرصه استان لرستان ۲ هزار و ۸۰۰ هکتار است اظهار داشت: حدود ۲ هزار و ۲۰۰ هزار هکتار از کل عرصه لرستان معادل ۷۸درصد از اراضی استان اراضی ملی است که طی ۱۱ ماه سال ۷۴۰ هزار هکتار مساحت از اراضی ملی معادل ۴۲ درصد در نقشه کاداستر تثبیت شده است.

وی با اشاره به میزان تثبیت اراضی زراعی و سایر ارگان‌ها افزود: طی ۱۱ ماه امسال ۸ هزار هکتار از اراضی زراعی استان و حدود ۲۰ هزار هکتار اراضی دولتی سایر دستگاه‌ها تثبیت شده است.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در استان لرستان ۱۰۳ دفتر ازدواج و طلاق به صورت برخط متصل به برنامه‌های ثبت هستند عنوان کرد: طی ۱۱ماه امسال ۱۳ هزار و ۷۷۷ واقعه ازدواج و۳ هزار و ۷۴۷ واقعه طلاق در استان ثبت شده استکه نسبت تعداد طلاق به کل ازدواج‌های ثبت شده در استان لرستان ۲۷.۲ درصد است.
وی با اشاره به اهمیت اجرای اسناد رسمی در ثبت اسناد استان گفت : طی ۱۱ ماه امسال حدود ۵ هزار و ۶۸۰ فقره پرونده اجرا اسناد رسمی در ثبت اسناد استان تشکیل که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد رشد داشته است.

باقری تصریح کرد: در استان لرستان تعداد ۷ هزار و ۶۲۲ فقره پرونده اجرا مختومه شده که نسبت به سال گذشته ۳۸۵درصد رشد داشته و رتبه دوم کشور را دارد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک لرستان خاطر نشان کرد: طی ۱۱ ماهه امسال سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان وصول معوقات بانک‌ها داشته‌ایم که نسبت به سال گذشته ۲۶۶ درصد رشد داشته است.

  • خبرنگار ح.خادمی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.