stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 250498
  • 16 اسفند 1399 - 21:20
3
حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی

بنیاد شهید با ایجاد صنایع تبدیلی در لرستان به رفع بیکاری کمک کند

بنیاد شهید با ایجاد صنایع تبدیلی در لرستان به رفع بیکاری کمک کند
لرستان - نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه "بیش از ۶هزار و ۸۰۰ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر در استان بیکار هستند" گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران با ایجاد صنایع تبدیلی در لرستان به رفع بیکاری استان کمک کند.
قلم | qalamna.ir :

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی شامگاه جمعه در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور که در بیت امام جمعه خرم‌آباد انجام گرفت با بیان اینکه “امام راحل با دنبال کردن مسیر ائمه و معصومین جریان با نفوذ فرهنگی سالم دینی و مذهبی در ایران اسلامی ایجاد کردند” اظهار داشت: جریان با نفوذ فرهنگی سالم دینی و مذهبی در ایران در دل سختی‌ها ایجاد شد و با بیشتر شدن مشکلات و سختی‌ها میزان سلامت این جریان فرهنگی و دینی بیشتر و از ناخالصی‌ها پاک شد.

وی افزود: به طور یقین در جریان بانفوذ فرهنگی سالم دینی و مذهبی؛ افرادی شهید و تبعید شدند و به زندان افتادند ولی این جریان تا پیروزی انقلاب اسلامی ادامه پیدا کرد و نقشه‌های ۲۵۰ ساله نظام سلطه نقش برآب شدند ولی نظام سلطه با تحمیل جنگ، فتنه، آشوب و تحریم کوتاه نیامد.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: مردم استان لرستان از صبح‌دم انقلاب اسلامی در همه صحنه‌ها حضور داشتند و با تقدیم ۶ هزار و ۳۰۰ شهید همواره وفاداری خود را نسبت به انقلاب اسلامی ثابت کردند.

وی بیان کرد: تیزبینی امام راحل با تشکیل کمیته امداد و بنیاد شهید و همچنین رسیدگی به وضعیت عاطفی و مسائل معیشتی و اشتغال خانواده‌های شهدا کار خود را انجام دادند و امروز ما باید این مسیر را با قدرت و قوت با برنامه، فکر و طرح ادامه دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: در ماه‌های گذشته رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با خبر خوش ایجاد مسکن و اشتغال برای ایثارگران به استان آمدند و تفاهم نامه‌ای در این زمینه با استانداری لرستان منعقد شد ولی با گذشت چند ماه در این رابطه اقدام اساسی انجام نشده این در حالی است که بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر در استان بیکار هستند.

وی تصریح کرد: مردم استان لرستان با داشتن ظرفیت‌های فراوان آب،گیاهان دارویی، حبوبات، شیلات،گردشگری، باغات ولی همواره بالاترین نرخ تورم و بیکاری و همچنین عدم رونق کسب و کار رنج می‌برند؛ در همین راستا انتظار داریم بنیاد شهید و امور ایثارگران با ایجاد صنایع تبدیلی در استان می‌تواند به رفع بیکاری استان کمک کند.

  • خبرنگار ح.خادمی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.