stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 250444
  • 16 اسفند 1399 - 10:12
2
به دنبال اعمال محدودیت های کرونایی؛

کاهش ۱۹ درصدی تردد خودروها در محورهای خوزستان

کاهش ۱۹ درصدی تردد خودروها در محورهای خوزستان
خوزستان - رییس پلیس راه خوزستان گفت: تردد خودروها پس از اعمال محدودیت‌ها در محورهای خوزستان بیش از ۱۹ درصد کاهش یافته است که امیدواریم این سیر نزولی همچنان ادامه داشته باشد.
قلم | qalamna.ir :

رضا دولتشاهی بامداد شنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: تا وقتی که استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، محدودیت های خودرویی ادامه دارد و طبق مصوبه ستاد استانی کرونا، در تمام ورودی ها و خروجی های استان این محدودیت اعمال شده است.

منع تردد اتوبوس هایی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند

وی با بیان اینکه مردم همچنان باید از سفرهای غیرضروری خودداری کنند افزود: همکاران ما در ورودی و خروجی های شهرها مستقر هستند و اتوبوس هایی که قصد خروج از شهر را دارند کنترل و اگر تعداد مسافران آنها بیش از حد مجاز باشد یا پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند به آنها اجازه تردد نمی دهند.

رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به اینکه ملاک پلیس راه برای جریمه کردن پلاک خودروها است گفت: پلاک های بومی حق خروج و پلاک های غیر بومی حق ورود به شهرستان ها را ندارند. 

وی افزود: در طی این مدت ماموران پلیس راه سعی کردند از طریق تذکر لفظی و بازگشت خودروها، با رانندگان همکاری کنند ولی آن دسته از افرادی که اصرار بر تردد داشته باشند قطعا جریمه می شوند.

دولتشاهی بیان کرد: میزان جریمه ورود و خروج خودروها به شهرهای قرمز و نارنجی به ترتیب پنج و ۲ میلیون ریال است که برابر قانون اعمال می شود.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و هشت شهرستان نارنجی هستند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.