stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 250367
  • 15 اسفند 1399 - 15:56
0
در دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد،

آیین تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآنی خانه های نورانی

آیین تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآنی خانه های نورانی
مرکزی_ همت کانون قرآن و عترت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آیین تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآنی خانه های نورانی ویژه فرزندان و همسران کارکنان و اساتید دانشگاه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سالن جلسات حضرت امام خمینی(ره) واحد اراک برگزار شد .
قلم | qalamna.ir :

رییس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی در این جلسه اظهار کرد: سعادت دنیوی و اخروی همه انسانها در گرو مانوس شدن با قرآن کریم و اهل بیت (ع) می باشد و در ادامه توصیه های پدرانه خود را برای موفقیت دانش آموزان بیان کرد.

دکتر حسین کلانتری گفت: نماز اول وقت را فراموش نکنید ، رابطه خود با خدا را مستحکم تر کنید ،سلامت معنوی خود را با نماز ،دعا ،توسل و یاد شهدا ،سلامت جسمی خود را با ورزش و تغذیه مناسب و سلامت فکری خود را با کتابهای خوب ،دینی و مربوط به شهدا تقویت کنید.

رییس دانشگاه آزاداسلامی واحد اراک افزود: درس خواندن را جدی بگیرید و به پدر و مادر احترام بگذارید و کتابهای مربوط به شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس را مطالعه کنید.

وی در پایان تاکید کرد: در طول تحصیل و سپس فرایند کاری خود ،سعی کنید خود را برای مسوولیت های آینده آماده کنید.

در ادامه حجت الاسلام یزدانی معاونت دفتر نهاد رهبری نیز گزارشی از فعالیت های قرآنی دفتر قرآن و عترت را که در سال جاری ویژه خانواده های دانشگاه برگزار شده را بیان کردند و در پایان جلسه از منتخبان و خانواده های قرآنی دانشگاه با اهداء لوح تقدیر و کارت هدیه تجلیل بعمل آمد .

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.