stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 250353
  • 15 اسفند 1399 - 14:28
1
رئیس کل دادگستری هرمزگان:

حاشیه نشینی زیبنده پایتخت اقتصادی کشور نیست

حاشیه نشینی زیبنده پایتخت اقتصادی کشور نیست
هرمزگان- رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه حاشیه نشینی زیبنده پایتخت اقتصادی کشور نیست بر لزوم تسریع در اجرای طرح اقدام مشترک برای نوسازی بافت فرسوده در بندرعباس تأکید کرد.
قلم | qalamna.ir :

علی صالحی با اشاره به اهمیت توجه به محلات محروم شهر بندرعباس اظهار داشت: وجود حاشیه نشینی و مشاهده بافت فرسوده در محلات ، زیبنده پایتخت اقتصادی کشور نیست و لازم است با برنامه ریزی منسجم نسبت به نوسازی و احیای بافت فرسوده در بندرعباس اقدام شود.

وی افزود: حاشیه نشینی و بافت های فرسوده زمینه بروز جرایم و آسیب‌های اجتماعی را افزایش می دهند که این موضوع چاره اندیشی سریع مسئولین را می طلبد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه بیان داشت: دستگاه قضایی استان هرمزگان آمادگی دارد همگام با دستگاه های اجرایی با عمل به وظایف قانونی خود جهت هر نوع مساعدت برای حل این مشکل اقدام نماید.

صالحی خاطر نشان کرد : با پیگیری دستگاه قضایی استان طرح اقدام مشترک جهت پیشگیری از گسترش بافت فرسوده و حاشیه نشینی با مشارکت دستگاه های متولی در حال اجرا است که هدف از آن، احیای بافت فرسوده محلات شهر بندرعباس می باشد.

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم استان هرمزگان همچنین تأکید کرد: این طرح باید با اولویت بندی مناسب و در زمان متعارف به دقت اجرا و نتایج آن در عمل مشاهده شود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.