stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 250322
  • 15 اسفند 1399 - 14:01
3

نشان ویژه و لوح برتر جشنواره ملی یکصد واحد مشتری مدار به مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران ( ایزوایکو )رسید

نشان ویژه و لوح برتر جشنواره ملی یکصد واحد مشتری مدار به مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران ( ایزوایکو )رسید
هرمزگان- ایزوایکو به عنوان قطب صنعت دریایی کشور در دومین دوره برگزاری جشنواره ملی یکصد واحد مشتری مدار در مرکز همایش های بین المللی رایزن و براساس رای هیات داوران به‌عنوان یکی از صد سازمان برتر مشتری مدار در کشور انتخاب و نشان ویژه و لوح برتر این جشنواره را به خود اختصاص داد.
قلم | qalamna.ir :

در بخشی از این لوح سپاس آمده:

درخشش و بالندگی آن مجموعه توانمند در جشنواره سراسری ۱۰۰ واحد مشتری مدار، برگ زرینی بر لوح افتخار فرزندان این مرز و بوم است.

موجب افتخار است که به پاس شایستگی‌های آن مجموعه معظم که در تعالی تکریم ارباب رجوع از ایزد منان توفیق روزافزون کلیه مدیران اندیشمند را آرزومندیم.

مدیر گروه بازرگانی و مبادلات تجاری ایزوایکو به نمایندگی از دکتر حمید رضائیان اصل مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران لوح و نشان ویژه این جشنواره را با امضای دکتر احمد شریعت زاده رئیس فراکسیون پاسخگویی ادوار مجلس شورای اسلامی دریافت کرد.

در این مراسم مدیران برخی دستگاه‌های دولتی و همچنین کارآفرینان واحدهای تولیدی و مدیران بنگاه های اقتصادی بخش خصوصی ضمن تبیین اهمیت مشتری مداری جهت تقویت بخش اقتصاد و کمک به بهینه نمودن کیفیت محصولات تولیدی و خدمات، به انتقال تجربیات خود در زمینه ارتقا رضایت مشتری پرداختند.

در این گردهمایی انتقال دانش و تجارب مسئولان و متخصصان مدیریت ایران در اشاعه و ترویج فرهنگ شاخص رضایت مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بین‌المللی، تبیین جایگاه کیفیت و بهره‌وری محصول تولید ملی در رعایت حقوق مصرف‌کننده با تأکید بر استانداردسازی محصولات و خدمات باکیفیت برتر و ارائه راهکارهای نوین و تقویت استراتژی‌های سازمان به‌منظور برآورده نمودن نیازهای مشتریان موردتوجه،بحث و بررسی قرار گرفت.

 انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.